رستگاری در گام آخر با حریف سر سختی بنام عراق

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۲۲ قطر و برای حضور در مرحله بعدی را با تیم ملی عراق برگزار می‌کند. تیم ملی فوتبال ایران از ۲۹ بازی قبلی خود با این تیم، نبردهای حساس و سرنوشت ساز را به نوعی از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،رضا بلوچی؛ تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی۲۰۲۲ قطر و برای حضور در مرحله بعدی را با تیم ملی عراق برگزار می‌کند. تیم ملی فوتبال ایران از ۲۹ بازی قبلی خود با این تیم، نبردهای حساس و سرنوشت ساز را به نوعی از دست داده است.

 قرعه سی ام ایران و عراق رو دوش مرد کروات
 سی‌امین دیدار تاریخ تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق روز سه شنبه در ورزشگاه المحرق در مرحله مقدماتی جام جهانی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال کشورمان طی یک دهه اخیر موفق به شکست عراق نشده است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان با کارلوس کیروش پرتغالی و ویلموتس بلژیکی تجربه رویارویی و متاسفانه شکست را در برابر عراق تجربه کرده اند که شاید بازی دور رفت همین مسابقات مقدماتی جام جهانی که علا عباس در آخرین دقایق و دقیقه ۹۲ دروازه بیرانوند را باز کرد تا فرصت چندانی برای شاگردان ویلموتس برای جبران باقی نماند و شکستی تلخ برای فوتبال ملی ایران به یادگار بماند.
حالا این بار قرعه بنام اسکوچیچ کروات رقم خورده است تا یکی از سرنوشت سازترین بازی‌های تیم ملی با عراق را تجربه کند تجربه ای بس دشوار در آخرین ایستگاه بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲قطر که وضعیت جدول، اسکوچیچ و شاگردانش را محکوم به برد کرده است.

تیم ملی متفاوت تر از همیشه به مصاف عراق می‌رود
تیم ملی فوتبال ایران ناخواسته و تقریبا دور از پیش بینی‌ها متحمل دو شکست عجیب و غریب در مقابل بحرین و عراق در دور رفت مسابقات شد تا وضعیت این تیم برای صعود به دور بعد پیچیده ترین دوران فوتبالی یک دهه اخیر خود را تجربه کند.

در وقفه بلند مدت ایجاد شده بابت اپیدمی کووید ۱۹ در فوتبال جهان و آسیا و پس از کش و قوس‌های گوناگون درگان اسکوچیچ هدایت یوزهای ایرانی را بر عهده گرفت. او چهار بازی مهم را پیش رو داشت که باید و باید پیروزهرچهار بازی می شد تا تیم ملی ایران بدون هیچ دغدغه ای راهی دور بعد مسابقات شود.

موفقیت اسکوچیچ در سه بازی مهم قبلی
درگان اسکوچیچ که سه بازی مهم قبلی دربرابر هنگ کنگ، بحرین و کامبوج را با پیروزی پشت سر گذاشته است به مصاف عراقی می رود که این بازی برای هواداران ایرانی از اهمیت خاصی برخوردار هست. چرا که برد تنها گزینه ای هست که تیم ملی ایران را می تواند با ۱۸ امتیاز و بالاتر از تیم عراق مستقیم به دور بعد برساند. بردی که خواسته ی هواداران فوتبال در ایران هست. از طرفی تیم ملی عراق هم نمی‌خواهد روند پیروزی‌هایش دچار اخلال شود و احتمالا با تمام قوا در برابر تیمملی ایران حاضر می‌شود.
هواداران فوتبال در ایران امیدوارند که اسکوچیچ و شاگردانش به مانند مصاف با بحرین که بردی تاریخی و ارزشمند را کسب کردند و نوار نباختن بحرین در زمین خودی را پاره کردند این بار و در مصاف با عراق هم بتوانند ورق جدیدی را با یک پیروزی در تاریخ فوتبال ایران و آسیا به نام خود و کام ایرانیان ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =