راموس+کاسیاس+ رائول= ۴۸ سال

سرخیو راموس کاپیتان محبوب رئال مادرید پس از ۱۶ سال از این تیم جدا شد تا شماره ۴ تاریخی رئال بعد از فرناندو هیرو بار دیگر خالی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمد معین ملکی؛ باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: باشگاه رئال مادرید اعلام میکند که امروز پنجشنبه ۱۷ ژوئن مراسم تقدیر و خداحافظی از کاپیتان سرخیو راموس با حضور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه انجام خواهد شد.

اسطوره کشی به سبک پرز

سرخیو راموس کاپیتان محبوب رئال نیز موفق نشد بیش از ۱۶ سال در این تیم بماند. پیش تر و در دوران مدیریت فلورنتینو پرز رائول گونزالس و ایکر کاسیاس نیز پس از ۱۶ سال حضور در مادرید مجبور به ترک این باشگاه شده بودند. شاهزاده برنابئو در سال ۲۰۱۰ پس از انجام ۷۴۱ بازی برای رئال مادرید در پی اختلاف با پرز این تیم را به مقصد شالکه ترک کرد. همچنین ایکر مقدس رئال نیز در سال ۲۰۱۵ و پس از ۱۶ سال حضور در رئال به پورتو پیوست. حالا سرخیو راموس سومین کاپیتان محبوب مادریدی ها نیز به دلیل اختلافات با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه پس از ۱۶ سال مجبور به ترک برنابئو میشود.

۱۶ سال وفاداری

به نقل از 0pta راموس ۶۷۱ بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داد و ۱۰۱ گل نیز به ثمر رساند. مدافع ۳۵ ساله اسپانیایی ۵ قهرمانی لالیگا، ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان، ۴ سوپرکاپ اسپانیا، ۳ سوپر کاپ اروپا، ۲ جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را به همراه رئال مادرید فتح کرد. آخرین جام قهرمانی رئال بدون سرخیو راموس به سوپرجام فصل ۲۰۰۳_۲۰۰۴ بازمیگردد. راموس با ۴۶۹ بازی چهارمین بازیکن تاریخ رئال با انجام بیشترین بازی در لالیگا محسوب میشود. راموس به همراه مارسلو و سانچیس با ۲۲ جام دومین بازیکنان پرافتخار رئال بعد از خنتو محسوب میشوند که ۲۳ جام را کسب کرده بود.

رکورددار الکلاسیکو

سرخیو راموس در مدت ۱۶ سال حضور خود در مادرید ۴۵ الکلاسیکو را تجربه کرد و از حیث بازی در این دیدار بزرگ به همراه لیونل مسی رکورددار محسوب میشود. اکنون با جدایی راموس از جمع کهکشانی‌ها این دوئل جذاب نیز به پایان رسید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باعث و بانی لادسیما، مرد خشن و متعصب مادرید حالا پس از ۱۶ سال حضور در رئال مادرید به احتمال فراوان راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =