تاریخ سازی اوکراین با شوچنکو

تیم ملی فوتبال اوکراین موفق شد با پیروزی مقابل سوئد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوئد و اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ با برتری دو بر یک به سود شاگردان شوچنکوخاتمه یافت.

در این دیدار که با قضاوت دنیل اورساتو ایتالیایی در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو برگزار می شد اوکراینی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۲۷ توسط الکساندر زینچنکو ستاره منچسترسیتی به گل رسیدند.  سوئدی ها پس از این گل فشار خود را بر روی دروازه اوکراین زیاد کردند تا اینکه در دقیقه ۴۳ به وسیله امیل فورسبرگ گل تساوی را به ثمر رساندند و نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. در نیمه دوم سوئد کاملا سوار بر بازی بود و حملات خوبی روی دروازه اوکراین انجام داد که همگی بی اثر بودند و بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی خاتمه یافت. در وقت‌های اضافی مارکوس دنیلسون در دقیقه ۹۹ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا سوئد ده نفره شود. در آخرین ثانیه‌های بازی آرتم دووبیک برای اوکراین گلزنی کرد تا شاگردان شوچنکو با برتری ۲-۱ راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

تاریخ سازی اوکراین

اوکراینی ها که در این دوره برای اولین بار در طول تاریخ خود موفق شده بودند از مرحله گروهی صعود کنند پا را فراتر گذاشتند و در ادامه تاریخ سازی خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

تیم ملی فوتبال اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی در شهر رم با تیم ملی فوتبال انگلیس روبرو می‌شود. تیم ملی انگلیس دیشب موفق شد آلمان را با دو گل شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =