ایتالیا - بلژیک؛ نبرد جذاب آتزوری با شیاطین سرخ

جذاب ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتی احسانی؛تیم های ملی ایتالیا و بلژیک امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین زمینه روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در نشست خبری پیش از این بازی تاکید کرد: ما با تیمی که در کنار فرانسه بهترین تیم‌ در اروپا است، شاید حتی بهترین تیم در جهان رو به رو خواهیم شد. آنها در صدر رنکینگ فیفا قرار دارند، اما ما سعی خواهیم کرد تا پیروز شویم من به بلژیک احترام می گذارم، اما باید همانطور که بلدیم بازی کنیم، ما از ویژگی ها و توانایی های خود آگاه هستیم. ما مقابل اتریش اذیت شدیم، اما ۲۶ شوت به سمت دروازه زدیم. بازی سختی بود، اما ما لیاقت پیروزی را داشتیم. هیچ بازی آسانی وجود ندارد، این همان چیزی است که یورو به ما می آموزد.

در ادامه نیز روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: ایتالیا و بلژیک بر اساس آمار بهترین تیم های این تورنمنت بوده اند و در واقع از مرحله انتخابی، بیشترین تعداد برد را داشتند. برای من مایه اندوه است که اینقدر زود با ایتالیا بازی می کنیم؛ همان طور که با پرتغال هم خیلی زود بازی کردیم. ما در تلاش هستیم تا کوین و ادن را به موقع آماده کنیم. نمی توانم بگویم آیا آن ها بازی خواهند کرد یا نه چون می خواهم برای تصمیم گرفتن تا آخرین لحظه منتظر بمانم.

ایتالیا؛ تیم جذاب جام

آتزوری پس از اینکه با قدرت از مرحله گروهی صعود کرد در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل اتریش با مشکل مواجه شد و به سختی در وقت های اضافی موفق شد این تیم را شکست دهد. ایتالیایی ها که تیم جذاب و پرستاره ای در اختیار دارند برای رسیدن به فینال و کسب مقام قهرمانی بسیار انگیزه دارند. آنها برای رسیدن به این هدف به سد بسیار محکمی به نام بلژیک برخورد کرده اند. شاگردان مانچینی می خواهند با شکست بلژیک نشان دهند که برای رسیدن به قهرمانی هیچ تیمی جلودارشان نخواهد بود.

بلژیک؛ دیدار انتقامی

بلژیکی ها نیز مانند ایتالیا تا بدین جای کار پر قدرت ظاهر شده اند و در هر چهار بازی شان پیروز بوده اند. شاگردان مارتینز در این دیدار به احتمال زیاد ادن هازارد و کوین دی بروین، دو مهره مهم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشند که می تواند معضلاتی را برای آنها ایجاد کند چرا که در نیمه اول بازی با دانمارک که هر دو بازیکن در زمین حضور نداشتند، بلژیک با مشکلاتی روبرو شده بود. این دیدار برای بلژیک جنبه انتقامی نیز دارد آنها می خواهند ناکامی های خود مقابل ایتالیا به خصوص شکست تلخ در یورو ۲۰۱۶ را جبران کند و ایتالیا را از دور مسابقات حذف کنند.

سابقه تقابل

ایتالیا و بلژیک تا کنون ۲۲ بار با هم دیدار کرده اند که سهم ایتالیا ۱۴ و سهم بلژیک ۴ پیروزی بوده است. ۴ بازی آنها هم مساوی شده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ آلمان با قضاوت اسلاوکو وینچیچ اسلوونیایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =