آتزوری حریف اسپانیا در نیمه نهایی شد

شاگردان مانچینی با شکست بلژیک به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم ملی ایتالیا در حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ موفق شد با نتیجه دو بر یک بلژیک را شکست دهد و حریف اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شود.

در این دیدار که در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ آلمان برگزار می شد ایتالیا کاملا بازی را در اختیار داشت و در دقیقه ۳۱ توسط نیکولو بارلا دروازه حریف را باز کرد. بارلا در این صحنه با عبور از سد سه مدافع بلژیک توپ را وارد دروازه تیبو کورتوا کرد.

ایتالیایی پس از این گل پا پس نکشیدند و در دقیقه ۴۴ برای بار دوم مزد بازی برتر خود را با گل لورنزو اینسینیه دریافت کردند. این بار اینسینیه در یک حرکت پا به توپ از جناح چپ، توپ را به با یک ضربه تماشایی وارد دروازه حریف کرد اما در ادامه بلژیکی ها در آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه اول توسط روملو لوکاکو توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم شیاطین سرخ فوتبال اروپا برای جبران نتیجه پای به زمین گذاشتند و حملات زیادی را روی دروازه ایتالیا ترتیب دادند که این حملات توسط دفاع خوب آتزوری دفع شد تا شاگردان مانچینی با حذف بلژیک به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

البته ایتالیایی ها در دقیقه ۱۳ نیز توسط لئوناردو بونوچی به گل رسیدند که این گل به دلیل قرار داشتن بونوچی در منطقه آفساید توسط VAR رد شد.

شکست ناپذیری آتزوری به عدد ۳۵ رسید

ایتالیایی ها با پیروزی در این دیدار به شکست ناپذیری خود ادامه دادند و رکورد نباختن خود را به ۳۵ بازی رساندند. برزیل و اسپانیا هر کدام ۳۵ بازی متوالی شکست نخوردن را در کارنامه خود ثبت کرده اند و ایتالیا این فرصت را دارد تا با شکست لاروخا در مرحله نیمه رکورد دار شکست ناپذیری شود.

ایتالیا در مرحله نیمه نهایی که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزاری خواهد شد، به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =