جمهوری چک - دانمارک؛ نبرد شگفتی سازان

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ امشب از ساعت ۲۰:۳۰ تیم های جمهوری چک و دانمارک به مصاف هم خواهند رفت.

در همین زمینه یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی جمهوری در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: دانمارک واقعا یک تیم قدرتمند است و سبک آنها شبیه به ماست. ما می دانیم که ممکن است بعضی از بازیکنان دانمارک مانند پولسن، سیمون کیائر و دیگران غایب باشند، اما آنها جایگزین های بسیار خوبی دارند که کیفیت آنها با بازیکنان اصلی یکسان خواهد بود. هرگز بازی آسانی پیش روی ما نیست.

در ادامه نیز کاسپر اشمایکل دروازبان تیم ملی دانمارک گفت: من همیشه گفته‌ام که همه مسابقات ملی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. حضور در اینجا و بازی فردا یک تجربه بزرگ محسوب می‌شود اما با این حال فقط پیروزی می‌تواند برای ما نتیجه‌ای عالی باشد.

جمهوری چک؛ نشانه هایی از تیم ۹۶

چکی ها که در مرحله قبل موفق شدند با شکست تیم قدرتمند هلند شگفتی ساز شوند حالا باید به مصاف دانمارکی بروند که آنها نیز در شرایطی آرمانی قرار دارند. شاگردان شیلهاوی که در مرحله گروهی با یک برد، یک تساوی و یک شکست به عنوان تیم سوم از گروه شان صعود کردند در مرحله یک هشتم نهایی هلند را با نتیجه دور از انتظار دو بر صفر شکست دادند تا نشان دهند به دنبال تکرار عملکرد یورو ۹۶ هستند. خبر خوب برای جمهوری چک این است که یان بوریل محرومیت خود را سپری کرده و میتواند برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

دانمارک؛ روحیه ای که برگشت

دانمارکی ها با بازی های منظم و قدرتمندی که در برابر روسیه و ولز به نمایش گذاشتند نشان دادند که اتفاق بازی اول را فراموش کرده اند و با بازیابی روحیه شان برای هر حریفی خطرناک هستند. دانمارک که با سه امتیاز به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرده بود در مرحله قبل در برابر ولز به نتیجه درخشان چهار بر صفر دست یافت تا برای جمهوری چک خط و نشان بکشد. دانمارک در دو بازی اخیر هشت گل را وارد دروازه حریفان کرده است که نشان می دهد این تیم در فاز هجومی در شرایط مطلوبی قرار دارد. در تیم ملی  دانمارک، حضور سیمون کیائر هنوز مشخص نیست او مقابل ولز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده بود.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المپیک باکو با قضاوت بیورن کویپرس هلندی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =