وایکینگ ها به نیمه نهایی رسیدند

تیم ملی دانمارک موفق شد با برتری مقابل حریف خود به جمع چهار تیم مسابقات یورو ۲۰۲۰ راه یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ دانمارکی ها در دیداری نزدیک موفق شدند تیم سخت کوش جمهوری چک را با نتیجه دو بر یک شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیک باکو برگزار می شد دینامیت ها بازی را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵ از روی ضربه کرنر توسط توماس دلینی به گل اول خود برسند. از این گل چکی ها بازی را در دست گرفتند و چند حمله روی دروازه دانمارک ایجاد کردند اما هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه ۴۲ و برخلاف جریان بازی تیم فوتبال دانمارک موفق شد به وسیله کسپر دالبرگ و روی ارسال زیبای ماهل به گل دوم خود دست پیدا کند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر دانمارک خاتمه پیدا کند.

با آغاز نیمه دوم جمهوری چک چند تعویض هجومی را انجام داد که باعث شد سوار بر بازی شود و بالاخره در دقیقه ۴۹ توسط پاتریک شیک به گل برسد تا فاصله با دانمارک به حداقل برسد.
چکی ها در ادامه نیز تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند اما دفاع پرتعداد دانمارک مانع از تساوی دو تیم شد تا دانمارک در پایان نود دقیقه به پیروزی رسیده و به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

صعود به نیمه نهایی پس از ۲۹ سال

آخرین مرتبه ای که دانمارک به مرحله نیمه نهایی رسیده بود به سال ۱۹۹۲ بر میگردد که در نهایت نیز این تیم قهرمان مسابقات شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا دانمارک باز هم می تواند شگفتی ساز شود و به مقام قهرمانی دست پیدا کند یا خیر؟

دانمارک در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی انگلیس و اوکراین دیدار خواهد کرد. پیش از این تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ شده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =