چالش شیرین مهابادی با خوشه طلایی!

سرمربی با سابقه لیگ یکی امسال را در تیم ساوه ای سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ داوود مهابادی از آن دسته مربیانی هست که شاید اگر کمی مهربانانه تر با او در این کسوت رفتار می شد و حتی کمی خوش شانس تر بود الان جای خیلی ها در لیگ برتر سر خواستن او دعوا بود. بازیکن اسبق استقلال تهران و اهواز، فجرشیراز و راه آهن خیلی زود به جرگه مربیان پیوست. نکته اصلی در کار او ماندگاری اش دراین فضا با وجود تمام نداشته ها و نا کارآمدی های دوران مربیگری بوده است. که اتفاقا در پاره ای از مواقع با تمام این معضلاتی که داشته موفق هم بوده مثلا در صعود گهر به لیگ برتر که کاری کرده بود کارستان.

سودای لیگ برتر

خوشه طلایی که از آن دسته تیم هایی هست که با هزینه شخصی و متمول بودن خیلی زود سعی در حضور در سطح اول فوتبال کشور را داشت حالا انتخاب درستی را در ذیق وقت انجام داده. چرا که مهابادی با چم و خم داستان لیگ یک و اتمسفر موجود بر آن کاملا آشناست و اگر مشکلات مالی در طول فصل به این تیم سرایت نکند می توان سالی پر از خوشبینی را برای فوتبال ساوه متصور بود.

چالش شیرین

برای مهابادی هم اتفاقا خوشه طلایی از چالش های شیرین و پر دردسر خواهد بود. چرا که قطعا انتظارات از او در این مقام زیاد خواهد بود. سرمربی اسبق تیم‌ملی جوانان که به دلیل کرونا مجور به ترک آن شد سال پیش هم بعد از جدایی کمالوند از شاهین انصافا شاهکار کرد و در حالی به لیگ برتر در یکی دو هفته آخر صعود نکرد که شاهین سازماندهی تیم های مدعی را از ابتدای فصل نداشت و او و شاهین از بعد امتیازگیری در حقیقت انصافا قهرمان نیم فصل دوم بودند. تذکر این نکته لازم است که رگه هایی از او در لیگ برتری شدن فجری های شیراز هم وجود دارد که فوتبال شیراز باید قدردان داشته های خود باشد. در هر صورت امسال می تواند سال جالبی برای او و اثبات حقانیت فوتبالی اش باشد.

امیر کریمی (کارشناس فوتبال)

کد خبر: 1113472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =