کلاب هاوس از دسترس خارج شد

اپلیکیشن کلاب هاوس در برخی نقاط جهان از دسترس خارج شد.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز، اپلیکیشن کلاب هاوس از دسترس خارج شد.

کلاب هاوس اپلیکیشنی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید استفاده از کلاب هاوس تنها برای کاربران گوشی های آیفون و آن هم تنها با داشتن دعوتنامه ممکن است. دلیل این مدعا هم مشکل سرورها عنوان شده بود. برخی از کاربران می‌گویند این استراتژیِ Invite-Only یک رویه بازاریابی بوده است و چطور ممکن است اپلیکیشنی که حدود 10 میلیون کاربر دارد و ارزش آن از 1 میلیارد دلار فراتر رفته، توان پشتیبانی از کاربران بسیار را نداشته باشد.

شنیده های خبرنگار ایسکانیوز از قطعی کلاب هاوس در نقاط دیگری از جهان از جمله اروپا خبر می‌دهد.

گفتنی است، چندی پیش نیز سه برنامه واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک که همه متعلق به فیس‌بوک هستند و از زیرساخت‌های مشترکی استفاده می‌کنند، دچار اختلال شده و به‌طور کامل متوقف شدند. سایر برنامه‌هایی که زیرمجموعه‌ای از فیس‌بوک هستند مانند  Facebook Workplace هم کارکرد خود را متوقف کردند.

بازدیدکنندگان وب‌سایت فیس‌بوک با این خطا مواجه شدند که مرورگرشان نمی‌تواند اتصال برقرار کند. واتس‌اپ و اینستاگرام هم باز می‌شدند اما هیچ محتوای جدیدی را نمایش نمی‌دهند و کاربران نمی‌توانند پیام جدیدی ارسال کرده‌ و یا دریافت کنند. اختلال در فیس‌بوک، تقریبا به‌ندرت اتفاق می‌افتد، اما تأثیر این اختلالات بسیار زیاد است، زیرا منجربه اختلال در سه اپلیکیشن بزرگ جهانی می‌شود.

لازم به ذکر است که بعد از 4 ساعت اختلال و قطعی کلاب هاوس در درسترس کاربران قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =