درخشش دوباره نوراللهی/ قایدی هر چه زد به در بسته خورد

دو ستاره سابق استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر امارات برای شباب الاهلی عملکرد رضایت بخشی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، تیم فوتبال شباب الاهلی دبی شب گذشته در هفته نهم لیگ برتر امارات میهمان اتحاد کلباء بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن سابق سرخابی ها و عضو تیم ملی کشورمان برای شباب الاهلی بازی کردند ولی موفق به گلزنی نشدند تا تیمشان با دیدار تساوی زمین را ترک کند.

هافبک تیم ملی کشورمان در میانه زمین موفق ظاهر شد و 71 درصد پاس هایش به مقصد رسید که برای یک هافبک این آمار خوبی است. او تنها یک بار فرصت شوت زنی به دروازه اتحاد کلباء را داشت ولی موفق به گلزنی نشد.

مهدی قایدی که در دو دیدار گذشته دقایق کمتری بازی کرده بود ولی در این دیدار فرصت بیشتری برای عرض اندام داشت و تا دقیقه 73 در زمین حضور داشت.

ستاره ریز نقش سابق آبی های پایتخت در این بازی تلاش زیادی کرد تا برای تیمش گلزنی کند. او 3 بار شانس خود را برای باز کردن دروازه رقیب امتحان کرد ولی در تمام موارد ناموفق بود. یک شوت او به درون چارچوب راه یافت که دروازه بان آن را دفع کرد. یک شوت او از طریق مدافعان بلوکه شد و یک شوتش نیز به خارج از چارچوب بود.

قایدی در این بازی در پاسکاری ها عملکرد خوبی داشت و موفق شد 83 درصد پاس هایش را به مقصد برساند. در نهایت این ستاره با کسب 7 امتیاز از 10 جزو بازیکنان خوب میدان بود.

اما احمد نوراللهی یک بار دیگر جزو 3 بازیکن برتر تیمش انتخاب شد و با کسب 7.4 امتیاز در جمع 6 بازیکن برتر میدان قرار گرفت.

کد خبر: 1117191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =