مردان قایقران دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین لیگ‌برتر آب های آرام شدند

هفته نخست لیگ‌برتر قایقرانی آب های آرام مردان کشور با صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی در دریاچه آزادی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، هفتمین دوره لیگ برتر قایقرانی آب های آرام کشور از بامداد امروز در دریاچه زیبا و خاطره انگیز ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

در پایان هفته نخست این رقابت‌ها و در بخش مردان که شش تیم در آن حضور دارند، قایقرانان دانشگاه آزاد اسلامی با ۸۰ امتیاز صدرنشین شدند.

تیم ملوان نداجا نیز در رقابتی شانه به شانه و نفسگیر با دانشگاه آزاد اسلامی ۷۸ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. 

همچنین تیم مقاومت با ۵۹ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

رضا رئیسی سرمربی و امیرعلی سرهنگی سرپرست تیم قایقرانی مردان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

لیگ برتر قایقرانی آب های آرام کشور در بخش مردان و زنان، زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد و استقبال اصحاب رسانه از این رقابت‌ها چشمگیر بود.

پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم های ملی قایقرانی مردان و بانوان کشورمان که از ماه گذشته این مسئولیت را برعهده گرفته از نزدیک شاهد رقابت های پرشور قایقرانان بود.

دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با ابراز خرسندی از برگزاری این رقابت‌ها در شرایطی که هنوز پاندمی کرونا در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه ها برای افزایش آمادگی و حضور قدرتمند تیم ملی قایقرانی در بازی های آسیایی هانگژو چین حائز اهمیت است.

مرحله دوم این رقابت ها به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو، در اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1125072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =