پلتفرم‌های بومی بستر مناسبی برای جشنواره «از حماسه تا حماسه» نیست

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره چرایی عدم استفاده از پلتفرم‌های بومی در  جشنواره «از حماسه تا حماسه» گفت: پلتفرم‌های بومی بستر مناسب برای این فضا نیست و باید از بعد بین‌المللی وارد این فضا شد. شعاری پوپولیستی اینستاگرام مبنی‌ بر آزادی بیان و موارد دیگر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشنواره «از حماسه تا حماسه» در قالب ۹ طرح در موضوعات فرهنگی مختلف همچون دفاع مقدس، اربعین حسینی، روز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانشجو، برائت از فتنه، شهادت حاج قاسم سلیمانی،  حماسه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی  و ...  برگزاری می‌شود.

سیّد ابوالفضل سیّد محمدی، مدیر کل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره روند برگزاری دومین مرحله از جشنواره از حماسه تا حماسه برای پاسداشت و جریان‌سازی حماسه‌های پس از پیروزی انقلاب گفت: جشنواره حماسه در حماسه در قالب ۹ طرح از ۳۱ شهریور آغاز  و تا ۲۲ بهمن سالجاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: جشنواره از «حماسه تا حماسه» در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با استقبال کم‌نظیر خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله) درباره اهمیت تبیین فرهنگ جهاد و انتشار آن در فضای مجازی جشنواره حماسه تا حماسه برای دومین بار از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

سید محمدی افزود: این جشنواره برای خانواده دانشگاهیان اساتید، دانشجویان و کارکنان جشنواره حماسه تا حماسه برگزار می‌شود. در این جشنواره تاکنون ۹ هزار و ۴۴۲ نفر ثبت نام کرده‌ که از این تعداد ۲۷۷ نفر استاد، ۳۹۸ نفر کارمند و ۸ هزار و ۷۶۷ نفر دانشجو هستند. مهلت ثبت‌نام ۲۷ اسفند به پایان می‌رسد.

وی درباره چرایی عدم استفاده از پلتفرم‌های بومی در  جشنواره «از حماسه تا حماسه» افزود: پلتفرم‌های بومی بستر مناسب برای این فضا نیست و باید از بعد بین‌المللی وارد این فضا شد. اینستاگرام فضای بین‌المللی است و می‌توان حرف‌هایمان را در این زمینه مطرح کرد.

آزادی بیان شعاری پوپولیستی از سوی مدعیان حقوق بشر

مدیر کل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره کم و کیف حذف برخی از پست‌های دانشجویان شرکت کننده در  جشنواره حماسه تا حماسه در اینستاگرام تاکید کرد: فضای اینستاگرام همچون هشتک‌های شهید، شهادت، حاج قاسم سلیمانی، ارزش‌های انقلاب اسلامی را حذف می‌کند و شعاری پوپولیستی اینستاگرام مبنی‌بر آزادی بیان و موارد دیگر است.

مدیر کل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تاثیر برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه» تاکید کرد: بی‌شک این جشنواره دشمن را منجر به واکنش در زمینه فرهنگی و واکنش در فضای مجازی کرده است.

شایان ذکر است، علاقمندان برای شرکت در جشنواره «از حماسه تا حماسه»  آثار مجازی خود را در شبکه‌های اجتماعی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز منتشر کنند. در پست اینستاگرامی تولید کننده  یا در کانال‌های مربوطه باید از هشتگ‌های «# ازحماسه تا حماسه» و «# دانشگاه آزاد_اسلامی» استفاده کنند. همچنین در ارتباط با هر موضوع جشنواره هشتگ مناسب درج کنند. در وب‌ سایت‌های تولید محتوا و وبلاگ‌ها نیز از تگ‌های مربوطه برای سهولت جستجو استفاده شود. شرکت کنندگان باید صفحه اینستاگرامی hamasefarhangi@ را نیز در پست‌های خود الصاق (تگ) کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125497

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =