ژاوی: فاتی از مصدومیتش ضربه خورده است

ژاوی در ادامه درباره مصدومیت جدید آنسو فاتی اظهار داشت: او از این اتفاق بسیار ناراحت شده و ضربه خورده است. آنسو روزهای سختی را می‌گذارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال بارسلونا فردا (یکشنبه) در حالی از ساعت 23:30 میهمان آلاوس خواهد بود که درگیر یکسری مسائل و حواشی است. یکی از آنها مصدومیت جدید آنسو فاتی است و دیگری کشمکش باشگاه و عثمان دمبله برای تمدید قرارداد یا جدایی این بازیکن. ژاوی هرناندس سرمربی آبی‌واناری‌ها هم در نشست خبری پیش از این بازی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

او ابتدا به مصاف تیمش با تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی اشاره داشت و گفت: این تیم تا حد زیادی شبیه اتلتیک بیلبائو بازی می‌کند (تیمی که بارسلونا بامداد پنجشنبه در جام حذفی مغلوب آن شد). پس انتظار یک بازی مشابه با بازی قبلی‌مان را دارم. هدف ما کسب هر سه امتیاز است، چرا که این امتیازات برای بازگشت روحیه و اعتمادبه‌نفس به بازیکنان ما ضروری است. کسب این پیروزی برای تیم ما حالت اورژانسی پیدا کرده است.

ژاوی در ادامه درباره مصدومیت جدید آنسو فاتی اظهار داشت: او از این اتفاق بسیار ناراحت شده و ضربه خورده است. آنسو روزهای سختی را می‌گذارند. الان اما در جمع خانواده‌اش حضور دارد. این مصدومیت برنامه‌های ما برای برگرداندن او به ترکیب تیم را دچار تغییر کرد. ما قصد داریم برای او یک برنامه خیلی خاص تنظیم کنیم که دوباره مصدوم نشود. او علاوه بر آمادگی جسمانی باید از نظر روانی هم ریکاوری کند. تیم ما به آنسو نیاز دارد. او بازیکنی تأثیرگذار است که توان رقم زدن تفاوت‌ها را دارد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در یک هفته باقیمانده تا پایان بازار ژانویه مهاجمی جدید خواهد خرید یا خیر، گفت: ما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم. با باشگاه هم در این باره کلی حرف زده‌ایم. آنها هم مانند من کاملاً واقف هستند که تیم‌مان نیاز به تقویت دارد. ما داریم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. البته باشگاه هم از نظر اقتصادی محدودیت‌هایی دارد.

کاپیتان سابق بارسلونا درباره عثمان دمبله هم صحبت کرد و به سؤالات خبرنگاران درباره اینکه سرانجام تکلیف این بال فرانسوی چه خواهد شد، توضیح داد.

او گفت: حضور دمبله در فهرست؟ من فردا فهرست را اعلام می‌کنم. هنوز تصمیم نگرفته‌ام که دمبله همراه‌هان می‌آید یا نه. درباره تمدید قراردادش هم همه چیز بستگی به شرایط دارد. هنوز چند روز دیگر باقی مانده است  و خود او هم شرایط را می‌داند. بعد از آن دیگر هیچ گزینه‌ای نیست. دمبله به خوبی تمریناتش را انجام داده است و می‌داند که همه چیز به خودش بستگی دارد.

آخرین مسئله‌ای که ژاوی درباره‌اش صحبت کرد، امیدوار ماندن به تحقق اهدافش در پایان فصل است. وی در این خصوص گفت: من به خوش‌بین ماندن ادامه می‌دهم. اگر امیدی به بهبود اوضاع تیم نداشتم به خانه می‌رفتم. ما تازه در ابتدای یک مسیر بزرگ هستیم. خودم فوتبالیست بوده‌ام. باید امیدوار و خوش‌بین بمانیم. من می‌دانم که بارسلونا ممکن است چند سال در فرآیند تغییر قرار بگیرد. وضعیت باشگاه الان بسیار سخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =