بیت کوین بازهم سقوط کرد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۵.۸۶ درصد سقوط کرد و به ۳۳ هزار و ۷۴۱ دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم نزدیک به ۲۱ درصد پایین آمده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۵.۸۶ درصد سقوط کرد و به ۳۳ هزار و ۷۴۱ دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم نزدیک به ۲۱ درصد پایین آمده است.

بر همین اساس ارزش کل بازار بیت کوین هم اکنون به ۶۳۷ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۷۹۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۷ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۵۳۷ عدد رسید. اتریوم هم بیش از ۱۰ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲۲۶۸ دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم نسبت به هفت روز پیش ۳۰ درصد سقوط کرده است.

کاردانو هم سقوط ۱۳ درصدی داشته به ۹۹ سنت رسید. ریپل، سولانا، ترا و دوج کوین نیز به ترتیب ۸، ۱۹.۵، ۱۲ و ۸ درصد سقوط کردند و ۵۷ سنت، ۸۳ دلار، ۶۰ دلار و ۱۲ سنت در حال معامله هستند. شیبائینو یکی از ارزهایی بود که بیشترین سقوط را در معاملات امروز داشت و حدود ۱۵ درصد منفی شد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۹۸ دلار رسید.

به طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۷.۶۱ درصد منفی شده و به ۱۵۳۵ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۷ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.

انتهای پیام/‌

کد خبر: 1127047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =