امکان استفاده از اپلیکشین «بله» برای فعالیت در جشنواره «از حماسه تا حماسه»/ حماسه‌های ملی و دینی شبکه‌سازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امکان استفاده از اپلیکشین «بله» برای فعالیت در جشنواره حماسه تا حماسه وجود دارد، گفت: در سال گذشته از ظرفیت شبکه اجتماعی واتساپ استفاده  می‌شد، اما به دلیل محدودیت‌ها این شبکه و عدم ذخیره برخی از پیام‌ها هم اکنون تمامی اقدامات فقط در کانال‌های اپلیکیشن «بله» بارگذاری می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشنواره «از حماسه تا حماسه» در مناسبت‌های متعدد به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری می‌شود. در این جشنواره دانشجویان، اساتید، کارکنان و فعالان در فضای مجازی به مناسبت‌های مختلف پست‌های متعدد در فضای مجازی بارگذار می‌کنند.

در این پویش موضوعات محوری این جشنواره شامل حماسه ۳۱ شهریور (دفاع مقدس)، ۱۷ مهر (اربعین حسینی)، ۱۳ آبان (روز تسخیر لانه جاسوسی)، ۱۶ آذر (روز دانشجو)، ۹ دی (برائت از فتنه)، شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۲۲ بهمن (پیروزی انقلاب اسلامی) است. در جشنواره حماسه  تا حماسه تمامی فعالان  پست‌های متعدد  را به اشتراک می‌گذارند. این پویش در زمینه فعالیت تمامی علاقمندان طراحی شده است. هرچند جشنواره «از حماسه تا حماسه» در شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های مختلف به دلیل فعالیت کاربران با موضوعات مختلف به ویژه به اشتراک گذاری تصویر و پست با موضوع حاج قاسم سلیمانی صفحات  متعدد را بسته و کاربران با محدودیت‌های فراوان فعالیت مواجه شدند.

امکان استفاده از اپلیکشین « بله» برای فعالیت در جشنواره حماسه تا حماسه

فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره  امکان استفاده از اپلیکشن‌های داخلی در پویش حماسه در حماسه  گفت: تاکنون برای فعالیت علاقمندان در این پویش اپلیکیشن «بله »مجوز صادر شده است.  البته در کانال‌های اپلیکشین «بله» امکان استفاده وجود دارد. در سال گذشته از ظرفیت شبکه اجتماعی واتساپ استفاده  می‌شد، اما به دلیل محدودیت‌ها این شبکه و عدم ذخیره برخی از پیام‌ها هم اکنون تمامی اقدامات فقط در کانال‌های اپلیکیشن بله بارگذاری می‌شود.

وی افزود: برای مثال در پویشی با عنوان «پرچم افتخار» که سایت مقام معظم رهبری راه اندازی کردند حدود ۹۳ درصد مشارکت کنندگان در ایسنتاگرام فعالیت می‌کنند. با این تفاسیر وقتی ۳۳ درصد فضای مجازی  کشور در اختیار اینستاگرام است و  از قابلیت‌های این شبکه می‌توان بیش از پیش بهره برد.

حماسه تا حماسه شبکه‌سازی می‌شود

جهان‌بین در پاسخ به سوالی مبنی‌بر استفاده از ظرفیت مقالات و پایان نامه‌ها برای توسعه این پویش تاکید کرد: اقدامات در پویش حماسه تا حماسه در قالب فعالیت‌های ترویجی است، چون با این اقدامات از ظرفیت دانشجویان جریان تولید محتوا در فضای مجازی راه اندازی می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم هدف از این اقدام شناسایی فعالان فضای مجازی از درون دامنه وسیع شکل گرفته و تلاش برای شبکه‌سازی انجام می‌شود. البته در مراحل اول و دوم موفقیت حاصل شده است و در بخش شبکه سازی  به دلیل عدم توفیق در دست بررسی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =