تکلیف مرادمند و یزدانی تا پایان امشب مشخص می‌شود

با اینکه چند روزی می شود خبر خدمت رفتن دو بازیکن استقلال در فضای رسانه ای منتشر شده است اما هنوز تکلیف قطعی این موضوع مشخص نیست‌.


به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، داستان دو بازیکن سرباز استقلال پیچیده تر از هر زمان دیگری شده است. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که به طور قطعی دیگر در اختیار استقلال نیستند و سرباز شده‌اند هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده‌اند. نکته اصلی اینجاست که این دو نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و قطعا باید در یک تیم نظامی در لیگ یک یا لیگ دو فوتبال خود را ادامه دهند.

صبح امروز بود که صادق بارانی بازیکن ملوان عکسی با سیاوش یزدانی منتشر کرد که همین موضوع باعث مطرح شدن شایعات زیادی گردید و گمانه‌های جدی مبنی بر پیوستن این مدافع به ملوان دست به دست شد.

نکته جالب توجه این است که امشب شب آخر نقل و انتقالات لیگ آزادگان می‌باشد و لیست ملوان نیز تکمیل است. بنابر این اگر ملوان بخواهد یزدانی و مرادمند را جذب کند باید دو بازیکن بزرگسال خود را کنار بگذارد و همین موضوع ماجرا بسیار پیچیده کرده است. نکته دیگر ماجر اینجاست که سیاوش یزدانی به انزلی سفر کرده و همین اتفاق باعث دامن خوردن بیشتر به این شایعه که این بازیکن تا ساعاتی دیگر به جمع قوهای سپید خزری خواهد پیوست، شده است. منتها مشخص نیست این اتفاق با چه بند و تبصره‌ای رقم خواهد خورد.

بدیهی است که قطعا یزدانی و مرادمند به پادگان نخواهند رفت و خدمت سربازی را با پیراهن یک تیم باشگاهی انجام خواهند داد که آن تیم نیز به احتمال بسیار زیاد ملوان است. در نهایت تا پایان امشب تکلیف این دو مدافع استقلالی مشخص خواهد شد.

کد خبر: 1131918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =