برومند نجفی در انتظار رضایت مقتول

رئیس اداره محیط زیست کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده برومند نجفی گفت: اعتراضاتی نسبت به روند پرونده ارائه شده‌است اما در نهایت، نیازمند گذشت خانواده مقتول از قصاص برومند نجفی هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، در تاریخ ۱۴ مردادماه ۱۳۹۹ و در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در منطقه‌ حفاظت‌شده بیستون کرمانشاه، یک نفر از سرنشینان ۳۳ ساله این خودرو هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

در همین رابطه برومند نجفی، از محیط‌بانان کرمانشاهی متهم به قتل شناخته شد. همچنین در دی‌ماه سال جاری، دیوان عالی کشور نیز حکم دادگاه بدوی در خصوص قصاص برومند نجفی را تایید و ابلاغ کرد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون آخرین وضعیت پرونده برومند نجفی گفت: در تلاش هستیم با کمک از ظرفیت بزرگان استان کرمانشاه و پادرمیانی و ریش سفیدی ایشان رضایت خانواده مقتول را در خصوص بخشش این محیط‌بان جلب کنیم.

فلاحتی ادامه داد: با توجه به این‌که در فوت یک هم‌استانی هیچ‌گونه قصد و غرضی حاکم نبوده و تنها نیت این محیط‌بان حفظ طبیعت و انفال الهی بوده‌است، انتظار داریم خانواده این عزیز، با بزرگواری و بخشش خود، بار دیگر عظمت کرمانشاه را به رخ جهانیان بکشند تا این پرونده ختم به‌خیر شود و این همکار تلاش‌گر و دلسوز نیز از چوبه‌دار نجات پیدا کند.

وی در خصوص این موضوع که حکم این پرونده در دیوان عالی کشور تایید شده‎‌است و زمان زیادی برای جلب رضایت وجود ندارد، تاکید کرد: اعتراضاتی نسبت به روند پرونده ارائه شده‌است اما در نهایت، نیازمند گذشت خانواده مقتول از قصاص برومند نجفی هستیم و ما نیز تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنیم.

خبرنگار: سیدمحمدمهدی حسینی

کد خبر: 1132892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =