مسئول تبلیغات رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی امیر جعفری را به عنوان مسئول تبلیغات رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حکمی از سوی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی امیر جعفری به عنوان مسئول تبلیغات رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
در بخشی ازین حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات و فرصت ها در این مسئولیت خطیر به ویژه در انجام ماموریت مطابق دستورالعمل برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی موید و پیروز باشید.
لازم به ذکر است امیر جعفری هم اکنون مدیر رسانه و زیرساخت داده ای معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد می باشد.
رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در ایام چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، از ۷ الی ۱۱ خرداد  با شعار با شعار هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق  در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. 
محوریت این رویداد بزرگ، رونمایی از ظرفیت های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه برنامه ‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه متناسب با نیاز حل مسئله مردم و جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =