بایرن و رونمایی از دهمین فتح پیاپی بوندسلیگا!

بایرن مونیخ در حالی دهمین قهرمانی پیاپی خود در بوندسلیگا را کسب کرد که این دستاورد با برتری در درکلاسیکر رقم خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در هفته سی و یکم بوندسلیگا بایرنی‌ها موفق شدند فاتح درکلاسیکر شوند و سه هفته پیش از پایان مسابقات دهمین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرند. گنبری، لوا و موسیالا گل‌های بایرنی‌ها را به ثمر رساندند و امره جان توانست از روی نقطه پنالتی اختلاف را کم کند.

لوا - هالند؛ آخرین درکلاسیکر؟!

قرارداد لوا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و کماکان سران بایرن نتوانسته‌اند او را مجاب به تمدید قرارداد بکنند. لوا بیش از پیش به درهای خروج آلیانز هدایت شده و احتمالا مقصد بعدی او بارسلونا باشد.

در طرف مقابل مدیران دورتموند تمام تمرکزشان روی فروش هالند و درآمدزایی از او است و شاید اولویت اول آن‌ها نه موفقیت تیمی بلکه فروش ستاره‌ها باشد. از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مقصدهای احتمالی او یاد می‌شود.

این سینی یا همان همیشگی برای باواریایی‌ها کافی بود؟!

ناگلزمن در اولین فصل حضور در آلیانز نتوانست نمره عالی از هواداران بگیرد. سایه سنگین فلیک و موفقیت‌هایش روی سر ربی جوان سنگینی کرد و حذف از دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا کارنامه او را خدشه دار کرد. شکست برابر ویارئال در اروپا آنقدر برای باواریایی‌ها سنگین بود که انواع و اقسام پیام‌های تهدید آمیز را برای ناگلزمن ارسال کردند.

اعتراضات هواداران بایرنی فقط به سرمربی خلاصه نمی‌شود و آن‌ها مدیران و در راس آن‌ها مدیر ورزشی تیم را که نقش بسزایی در جدایی فیلیک و عدم تمدید با لوا، مولر و گنبری داشته است را مورد شماتت قرار دادند.

مدیران دورتموند علیه بازیکنان و هواداران!

حال و روز زنبورها بیشترین شباهت را به پنج سال آخر دوران ونگر در آرسنال دارد. تیمی که تمرکزش روی پرورش استعدادها و فروش آن‌ها در وقت نیاز است و تنها نکته مهم برایشان کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان است.

انتخاب مربیان پس از کلوپ فاجعه بوده است و انگیزه بازیکنان روز به روز کمتر می‌شود. هوادارانی که در هر بازی شعارهایشان علیه مدیریت و تفکر آن‌ها است. پس نایب قهرمانی در بوندسلیگا و فروش هالند هدف اول مدیران بوده که به آن رسیدند اما آیا هواداران و بازیکنان هم از این امر سیراب می‌شوند؟!

علیرضا بابک

کد خبر: 1137845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =