رویداد ملی گام دوم دانشگاه را به سوی اهداف خود سوق می‌دهد

رئیس رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همه ساله این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد صرفا یک نمایش نخواهد بود. تاکنون ۵۴۷ عنوان رویداد فناورانه و نوآورانه برگزار شده است و هزار شرکت و هزار آزمایشگاه ما شناسنامه دار شده اند. رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را همه ساله به سوی اهداف خود سوق می دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه مجازی تبیین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و  روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و دبیران برنامه های علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. 
دهقانی فیروزآبادی در این جلسه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد توانمندی های بی نظیری دارد. بنده باور دارم، به قدری استعداد در دانشگاه آزاد اسلامی موجود است که می تواند سکان آموزش عالی کشور را تغییر دهد. ۳۰ هزار استاد توانمند، یک میلیون دانشجوی آشنا و درگیر با فضای کسب و کار، تجهیزات و سخت افزارهای منحصر به فرد ، ساختار یکپارچه و گستردگی اقلیمی در سراسر کشور، آشنایی با مسائل و  مشکلات مردم و اشراف کامل بر نیازهای جامع بخشی از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد است.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در روزگاری هستیم که فناوری و نوآوری تعریفی شیک برای مردم پیدا کرده تصریح کرد: مردم باید تاثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت شان احساس کنند. معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری تلاش می کند تا در رویداد ملی گام دوم، مردم دانشگاه آزاد را به عنوان پدید ای یکپارچه بشناسند. برای اولین بار در رویداد تلاش می‌کنیم ظرفیت علمی، فناورانه و نوآورانه را در عرصه علمی به نمایش بگذاریم. صنایع مختلف، بخش‌های مختلف حاکمیت، شتابدهنده‌ها، دانشگاه‌های دولتی، وزارت علوم، صاحبان کسب و کار و دانشمندان عظمت دانشگاه را در رویداد ملی گام دوم رویت می‌کند. بر این اساس تفاهم‌نامه‌های جذب سرمایه تا هزار میلیارد تومان با صندوق های مختلف به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: در این رویداد تلاش می شود خانواد بزرگ دانشگاه آزاد با ظرفیت های خود آشنا شوند و واحدهای مختلف از وضعیت یکدیگر آگاهی پیدا کنند. 
دهقانی فیروزآبادی از سه هزار برگزیده برتر از میان ۸۵۰۰ شرکت، زیرساخت و ایده متقاضی برای حضور در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: قرار است شرکت های برتر برای تبلیغ محصولات و برن د شرکت خود در برنامه تلویزیونی "میدون" حضور پیدا کنند. 
وی با بیان اینکه بنده ۲۳ سال در دانشگاه شریف کار فناورانه می کنم و حداقل با ۳۰۰ صنعت کار کرده ام تاکید کرد: شهادت می دهم توان عموم اساتید دانشگاه آزاد در حوزه فناوری و نوآوری از متوسط کشوری جلوتر است.
رئیس رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد از برگزاری همه ساله این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد صرفا یک نمایش نخواهد بود. تاکنون ۵۴۷ عنوان رویداد فناورانه و نوآورانه برگزار شده است و هزار شرکت و هزار آزمایشگاه ما شناسنامه دار شده اند. رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را همه ساله به سوی اهداف خود سوق می دهد.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: دانشگاه آزاد در رویداد ملی گام دوم قرار است سه هزار محتوای فاخر خود را عرضه کند. تمام افراد خانواده دانشگاه آزاد از جمله باشگاه پژوهشگران جوان باید تلاش کند تا این رویداد به خوبی دیده شود. این رویداد به مثابه رونمایی از عظمت دانشگاه آزاد است تا بستری برای دمیدن روح امید به جوانان فراهم کند. من معتقدم اگر قرار هست دانشگاه نسل فناور در کشور شکل بگیرد این مهم به دست دانشگاه آزاد محقق خواهد شد. 
لازم به ذکر است در این جلسه آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، قباد بهزادی پور مدیرکل سراهای نوآوری، عبداله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی، محمد علی اکبری سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان، جواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد،  لاله ملک نیا مدیر ارتباط دانشگاه با صنعت، علی قجری مشاور مدیریت اجتماعی و رسانه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مدیرعامل خبرگزاری آنا،  داداندیش رئیس واحد تهران غرب، سید امیر محجوب، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد، امیر جعفری مدیر رسانه و میثم آخوندی مسئول ارتباطات معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1139950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =