ارائه پلتفرم اتوماتیک از سوی محققان دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد ملی عصر امید

دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در رویداد عصر پلتفرم و محصولات های‌ تک به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: ارائه این گونه اقدامات در ابعاد بین‌المللی و در ارتقای نمایشگاه موثر است.

سید عبدالحمید مرتضوی، دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی با محصول توسعه توسعه اپلیکیشن تریدر در حوزه اقتصاد دیجیتال و کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی( عصر امید) شرکت می‌کند و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: هدف از شرکت در این رویداد خودباوری در بین دانشمندان داخلی است.

این دانشجوی پژوهشگر با بیان اینکه هر فعالیت علمی منجر به دیده شدن از اهمیت برخوردار است، افزود: در وضعیت کنونی نمایشگاه‌ها به شکل سنتی و قدیمی برای کاهش تعداد سفرها برگزار می‌شود. در دنیای امروز به‌دلیل توسعه اینترنت امکان بازدید از نمایشگاه‌های متعدد به شکل آنلاین وجود داشته و شرکت در نمایشگاه‌های متعدد نشان دهنده فعالیت و دغدغه‌مندی خبرگان هر صنعت است. برای مثال شرکت هر صنعت در نمایشگاه این پیام را صادر کرده که می‌توان در زمینه‌های مختلف کاملا حرفه‌ای وارد شد و برای توسعه برگزاری این رویداد و نمایشگاه‌های مشابه اقدامات متعدد از سوی مسئولان امر در دستور کار قرار داد.

آشنایی با صنعت مهمترین هدف برگزاری رویداد عصر امید

وی درباره ماحصل برگزاری این رویداد ادامه داد: محققان دانشگاه آزاد اسلامی باید رویکردشان نسبت به صنعت واقعی باشد و بدانند که منابع را ثبت کرده و هر محصولی نیازمند مشتری خاص خود است. مهمترین رویکرد این رویداد آشنایی با صنعت است.

مرتضوی با بیان اینکه در این رویداد با پلتفرم و محصولات های‌ تک ورود کرده است، گفت: تعداد مشتری‌ها بیش از  محصولات تولیدی است و البته پلتفرم اتوماتیک در ایران نمی‌توان ارائه داد و این محصول مشتری خارجی دارد. در عرصه ملی نمایش دستاوردهای ایده‌ها و شرکت‌های دانش‌ بنیان از واقعیت تا تبلیغات در دنیای مجازی متفاوت است و  باید این اقدامات در ابعاد بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته و در ارتقای نمایشگاه موثر است. هدف از شرکت در این رویداد بیش از دیده شدن از طریق مشتری به دنبال فعالیت در ابعاد بین‌المللی هستیم تا بتوان فعالیت‌های مهم در این نمایشگاه را ثبت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =