فوتبال جای امثال من نیست/ ملوان را عضو خانواده‌ام می‌دانم

محمد احمدزاده که سال‌ها روی نیمکت ملوان حضور داشت بعد از آخرین باری که هدایت این تیم بر عهده داشت و قوهای سفید انزلی به لیگ یک سقوط کردند او نیز کار مربیگری را رها کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد احمدزاده که سال‌ها روی نیمکت ملوان حضور داشت بعد از آخرین باری که هدایت این تیم بر عهده داشت و قوهای سفید انزلی به لیگ یک سقوط کردند او نیز کار مربیگری را رها کرد و در یک اقدام‌ عجیب رو به شغل رانندگی ماشین سنگین آورد.

محمد احمدزاده در مورد صعود ملوان به لیگ برتر و قهرمانی این تیم به خبرنگار ما گفت: من خودم را عضوی از خانواده ملوان میدانم سال‌ها در این تیم حضور داشتم خیلی خوشحال هستم به مردم گیلان و انزلی تبریک می‌گویم. حیف بود که این تیم در لیگ یک باشد خوشحالم که علاوه بر صعود قهرمانی هم نصیب ملوان شد. انشالله آنها بتوانند سال‌های سال در لیگ برتر آقایی کنند.

او در مورد هوداران پرشور ملوان و جشنی که بر پا کردند ادامه داد: هواداران در انزلی عاشقانه ملوان را دوست دارند فقط باید در این شهر باشید تا متوجه بشوید بنده چه در مورد جو آنها می‌گویم واقعا فوق العاده است و فیلم‌ها و عکسهای بعد از قهرمانی را دیدم و لذت بردم.

وی که در روز سقوط ملوان سرمربی این تیم بود در این باره توضیح داد: من آن فصل در کل سال سرمربیگری ملوان را بر عهده نداشتم و فقط در هفت بازی آخر که کسی تیم را قبول نمی‌کرد سرمربی شدم. خیلی از بازیکنان اصلیم مصدوم بودند و یکسری اشتباهات اتفاق افتاد که متاسفانه انزلی به لیگ یک سقوط کرد. ولی زیاد دوست ندارم به گذشته بپردازم به نظر من همین که بعد از چند سال ملوان مسیر خودش را پیدا کرد و دوباره لیگ برتری شده باعث خوشحالی است.

احمدزاده که فوتبال را کنار گذاشته و راننده کامیون شده است در این باره افزود: به هر حال من احساس کردم که دیگر فوتبال جای ما نیست و اجازه بدهیم نسل جوان بیاییند و کار کنند من هم ریسک کردم و تصمیم گرفتم یک کار جدید را شروع کنم و خدا هم کمکم کرد. بهرحال استرس فوتبال بسیار سخت تر از رانندگی است.

کد خبر: 1143720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =