بیش از ۸۴۰ برنامه مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه گردهمایی دبیران دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از برگزاری بیش از ۸۴۰ برنامه مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، پیام نجفی در گردهمایی دبیران دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در حال برگزاری است، گفت: در سراسر کشور شبکه بزرگی برای تبیین مهدویت شکل گرفته و روز به روز گسترش می‌یابد.

مأموریت دبیرخانه مهدویت با جدیت ادامه خواهد یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همه استان‌ها در فعالیت‌های دبیرخانه مهدویت نقش به سزایی داشتند و در کشور بیش از ۸۴۰ برنامه مهدوی در سال گذشته برگزار شد. دبیرخانه مهدویت با مأموریت توسعه، تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی و گسترش ارزش‌های اسلامی شکل گرفته و هم‌چنان با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد.

پیگیری راه‌کنش‌های مهدوی با محوریت پژوهشی و فرهنگی

نجفی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حداکثر ظرفیت واحدهای دانشگاهی در این حوزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در کنار اقدامات پژوهشی -از جمله تدوین سرفصل‌های درسی، کرسی‌های مهدویت، همکاری با پژوهشگران و تشکیل بانک مقالات و پایان‌نامه‌ها- راه‌کنش‌های حوزه فرهنگی نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

تولید محتوای مهدوی با استفاده از ظرفیت ارزشمند دانشجویان

دبیر دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مهدوی با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور، فعالیت‌های ترویجی، تأسیس رادیو انتظار، برگزاری پویش ملی یوسف زهرا سلام الله علیه و از همه مهم‌تر تولید محتوا با استفاده از ظرفیت ارزشمند دانشجویان دغدغه‌مند، از جمله فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته است.

بیش از ۸۴۰ برنامه مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است

با کشورهای مختلف، هم‌افزایی فرهنگی خواهیم داشت

وی در پایان با تأکید بر اهمیت گسترش دامنه فعالیت‌ها به خارج از مرزهای کشور اظهار کرد: هم‌افزایی‌های بین‌المللی فرهنگی با کشورهای مختلف به ویژه با کشور عراق منجر به دستاوردهای قابل توجهی از جمله برگزاری کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در زمستان گذشته گردید و در ادامه راه نیز از این ظرفیت عظیم غافل نخواهیم شد.

خبرنگار: امید ابراهیمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1147646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =