نفرات برتر انتخابی تیم ملی قایقرانی بانوان دانشجو مشخص شدند

با آغاز رقابت‌های آب‌های آرام انتخابی تیم ملی قایقرانی بانوان دانشجو برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی لهستان ۲۰۲۲ و انتخابی تیم ملی بانوان، نفرات برتر مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر مشخص شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقه‌های قایقرانی آب‌های آرام انتخابی تیم ملی قایقرانی بانوان دانشجو و انتخابی تیم ملی بانوان از  امروز در دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

در این رقابت‌ها ورزشکارانی از دانشگاه‌های گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی، رسام، شریعتی، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و امام خمینی (ره) حضور دارند.

امروز ابتدا مسابقه‌های مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر برگزار شد. در رقابت نهایی کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان با زمان ۴:۲۲.۹۴ دقیقه، سما یاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با زمان ۴:۲۶.۲۰ دقیقه و کیانا کمال‌زاده از دانشگاه الزهرا با زمان ۴:۲۷.۱۴ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقه پایانی کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر، مائده شورگشتی از رسام با زمان ۴:۵۰.۴۷ دقیقه و زهرا مطهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با زمان ۴:۵۶.۲۶ دقیقه به ترتیب اول و دوم شدند.

در ادامه دور مقدماتی، رقابت های کایاک ۵۰۰ متر انجام شد و در گروه نخست، تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان، سما یاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و پدیده پهلوان‌زاده از دانشگاه پیام نور به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه دوم کیانا کمال‌زاده از دانشگاه الزهرا، ساقی خاقانی از دانشگاه پیام نور و ترانه ترنگ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به ترتیب در رده های نخست تا سوم قرار گرفتند. در رقابت نیمه‌نهایی این ماده نیز پدیده پهلوان‌زاده از دانشگاه پیام نور، ساغر خاقانی از دانشگاه پیام نور و ترانه ترنگ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقه نهایی کانوی یک نفره ۵۰۰ متر مائده شورگشتی از دانشگاه رسام با زمان ۲:۱۸.۰۴ دقیقه، زهرا مطهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با زمان ۲:۲۳.۳۸ دقیقه و زهرا اصلانی از دانشگاه شریعتی با زمان ۲:۲۸.۲۱ دقیقه مقام‌های  نخست تا سوم را کسب کردند.

در مسابقه نهایی کایاک یک نفره ۵۰۰ متر تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان با زمان ۲:۰۰.۱۷ دقیقه مقام نخست، کیانا کمال‌زاده از دانشگاه الزهرا با زمان ۲:۰۴.۰۷ دقیقه و سما یاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با زمان ۲:۰۵.۸۹ دقیقه به ترتیب مقام های نخست تا سوم را به دست آوردند.

این مسابقه‌ها با برگزاری رقابت‌های مسافت ۲۰۰ متر در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =