گل‌محمدی: پرسپولیسِ من وقت‌کشی نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت گفت: همه کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که تیم‌های من به دنبال وقت‌کشی نیستند؛ برای من مسائل فنی اهمیت بیشتری دارد تا اینکه به هر طریقی بخواهم امتیاز بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم. چهارمین بازی ماست و با وضعیت جدول هدف ما گرفتن سه امتیاز است و به هدف دیگری فکر نمی‌کنیم. تمام تلاش ما این است که بازی خوبی ارائه کنیم که امیدوارم همراه با سه امتیاز باشد.

بیشتر بخوانید:

ماموریت غیر ممکن پرکاس مقابل پرسپولیس

وی خاطرنشان کرد: با تیم خوبی بازی داریم. باتوجه به تغییراتی که در بحث فنی داشتند و رضا پرکاس آمده، نظم خوبی گرفته‌اند. آن‌ها در سه بازی نخست‌شان تیم باکیفیت و قابل احترامی بودند. فکر می‌کنم بازی فردا، بازی خوبی از آب دربیاید چرا که آن‌ها دوست دارند فوتبال بازی کنند و فنی هستند و ما هم دوست داریم که نمایش خوبی داشته باشیم. امیدوارم بازی پرهیجانی باشد. باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، خوب استفاده کرده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض آلومینیومی‌ها به وقت‌کشی بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم ۲ تیم و همچنین نتایج سرخپوشان تا به اینجای کار بیان داشت: در بحث نتیجه‌گیری باید بگویم که انتظار خودم بیشتر بود ولی ما با تیم‌هایی مثل ذوب آهن در اصفهان، فولاد در تهران و آلومینیوم در اراک بازی کردیم که بازی‌های سختی بود. همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که تیم‌های من به دنبال وقت‌کشی نیستند. تعویض‌های ما در بازی براساس مصدومیت بازیکنان بود و دیدید که ۲ بازیکن ما به خاطر مصدومیت تعویض شدند. ما تغییرات زیادی در ترکیب انجام دادیم و بازیکنان باید بازی‌های بیشتری انجام دهند. مطمئناً بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی درباره حضور هواداران خانم در ورزشگاه نیز گفت: همیشه گفته‌ام که حضور بانوان در ورزشگاه حق طبیعی آنها است. با حضور بانوان جو ورزشگاه پرشورتر می‌شود. به نظر من ۵۰۰ بلیت برای هواداران کم است و امیدوارم روزی ظرفیت آقایان و بانوان ۵۰-۵۰ شود.

سرمربی پرسپولیس درباره گل‌ نخوردن این تیم در سه بازی ابتدایی لیگ بیان داشت: این دستور تاکتیکی ما است و در چند سال اخیر هر تیمی که قهرمان شده کمتر گل خورده است. شرایط تیم ما به گونه‌ای است که به حریف کمتر موقعیت می‌دهیم. بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.

وی درباره پیوستن کاوه رضایی به تراکتور و همچنین آخرین وضعیت مذاکره با شیخ دیاباته تصریح کرد: الان قبل از بازی هستیم و نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم که ذهنیت ایجاد کند اما به صورت کلی می‌گویم که مذاکراتی صورت می‌گیرد تا تیم تقویت شود اما اینکه این مذاکرات به کجا می‌رسد مشخص نیست.

گل‌محمدی درباره وضعیت سعید صادقی و اینکه به نظر می‌رسد فشار زیادی روی او است، توضیح داد:‌ ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی هم یکی از آنها است. او تازه به تیم اضافه شده است. هرچند که در بازی قبل وضعیت خیلی خوبی داشت. من آینده خوبی برای او در پرسپولیس می‌بینم و از نظر فنی و شخصیتی از او راضی هستم.

وی درباره میزان رضایتش از یورگن لوکادیا گفت: او با ناآمادگی به ما اضافه شد و از وقتی که به پرسپولیس‌ آمده شرایطش بهتر شده اما همچنان جای کار دارد. از نظر باشگاه او دچار تغییرات شده و بخشی از این مسائل طبیعی است اما باید تلاش بیشتری کند تا آمادگی لازم را به دست بیاورد. زمان برای او خیلی مهم است تا تلاش کند که به تیم برسد. باید تمرینات اختصاصی لوکادیا بیشتر باشد تا زودتر آماده شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز اذعان داشت: او برای بازی فردا مشکلی ندارد و کارش را با ما آغاز خواهد کرد. مرتضی در بازی‌های تدارکاتی حاضر بود و شرایط خوبی دارد و از خوب‌های ما است.

گل‌محمدی در پایان درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من به مهدی تاج تبریک می‌گویم. او تجربه خوبی دارد و امیدوارم که از تجربیاتش به خوبی استفاده کند. هر کمکی که لازم باشد در کنار تاج هستیم تا به فوتبال ایران کمک کنیم.

کد خبر: 1152289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =