تیم‌های قایقرانی مردان و بانوان دانشگاه آزاد قهرمان کاپ روئینگ آسیا شدند

تیم‌های قایقرانی مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۱۱ مدال طلا و نقره، مقتدرانه به مقام قهرمانی کاپ یک روئینگ آسیا رسیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  مسابقه‌های کاپ یک روئینگ آسیا در دو بخش مردان و بانوان از ۱۸ تا ۲۰ شهریور با حضور تیم‌هایی از ایران، عراق، هندوستان و پاکستان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم روئینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که سال گذشته قهرمان لیگ باشگاه های کشور شده بود، به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرد و با کسب پنج مدال طلا مقتدرانه قهرمان شد.  

در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تیم های هندوستان و پاکستان و آرتمیس ایران به رقابت پرداخت و با کسب سه مدال طلا و سه نقره، روی سکوی قهرمانی ایستاد.

امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمانی شایسته تیم های مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در کاپ روئینگ آسیا را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

وی قهرمانی در کاپ یک روئینگ آسیا را افتخار تازه‌ای برای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که درخشش ورزشکاران این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی با انگیزه مضاعف ادامه داشته باشد.

 لشگری همچنین از  علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور و همکارانش به دلیل برگزاری شایسته این دوره از رقابت‌های بین‌المللی تقدیر کرد. 

افشین فرزام، فرزین رضایی، محمد صالحی مرزیجرانی، بهروز آرمان، امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی، مهدی اسکافی، سینا حسینی و سعید خدایاری،  اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم مردان دانشگاه آزاد اسلامی در کاپ آسیا بودند. 

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با هدایت افشین فرزام، متشکل از نازنین ملایی، مهسا جاور، کیانا بخشایی، آوینا بخشایی، ساقی ‌ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، نگار نگهدار و طاهره حضوری بود. لازم به ذکر است امسال کاپ دو روئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153467

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =