کنکور و آزمون| امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد/ بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری دانشگاه تهران به تعویق افتاد

مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ امروز شنبه ۲۶ آذر ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ با توجه به مهلت تمدید شده امروز شنبه ۲۶ آذر ماه به پایان می‌رسد. متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه مندان به شرکت در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در این آزمون نشدند تا پایان شنبه ۲۶ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند، بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. مهلت ثبت‌نام این آزمون از 16 آذر ماه آغاز شده بود.

گفتنی است کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ از عصر پنجشنبه ۱۱ اسفند و صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری دانشگاه تهران به تعویق افتاد

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران از تعویق بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ خبر داد.

محمد میره‌ای، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری تحصیلی که در تقویم آموزشی دانشگاه از روز شنبه ۲۶ آذر تا دوشنبه ۲۸ آذر ماه پیش‌بینی شده بود، به روزهای دوشنبه ۲۸ آذر تا چهارشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ موکول شد. 

دکتر میره‌ای افزود: همچنین بازه ارزشیابی اساتید در نیمسال جاری، از روز شنبه ۳ دی تا روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه خواهد بود. 

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران همچنین از برگزاری کلاس‌های جبرانی نیمسال جاری از ۱۷ تا ۲۱ دی ماه خبر داد و تاکید کرد: امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ دانشگاه تهران طبق برنامه از پیش اعلام‌شده، از ۲۲ دی ماه آغاز می‌شود و تا ۶ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از تاریخ ۲۶ تا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ فعال می شود.

با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها/ دانشکده های علوم پزشکی مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه نقل و انتقال و میهمانی زمان ثبت درخواست توسط دانشجویان در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک آن ها از تاریخ ۲۶ تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ تمدید شده است و سامانه در بازه زمانی مذکور فعال خواهد بود.

تمامی درخواست ها، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی صرفا به صورت اینترنتی و در سامانه مربوطه انجام می گیرد.

درخواست ها با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین‌نامه‌های آموزشی شورای‌ عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف بررسی می شود.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده است در صورتیکه سامانه در برخی دانشگاه‌ها در موعد مقرر فعال نباشد، مسئولیت به عهده همان دانشگاه بوده و پذیرش هرگونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه مذکور میسر نیست.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =