نشست تخصصی «نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین» برگزار شد

اولین نشست تخصصی «نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین» در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه، اولین نشست تخصصی نقش حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان و حوزویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار شد.

 خسروپناه در این نشست گفت: مقصود از وحدت حوزه و دانشگاه، ادغام این دو نیست. وحدت حوزه و دانشگاه یعنی مشارکت و استفاده این دو نهاد از امتیازهای یکدیگر برای پیشرفت پایدار ایران.

وی اظهار کرد: مقصود از جهاد، تلاش مستمر و همه جانبه فی سبیل الله با مال، جان و زبان است. تبیین به معنای توضیح حقیقت، اثبات حقیقت، دفاع از حقیقت و گره گشایی در حل مشکلات در برابر جنگ شناختی است. معرفی اسلام جامع نگر و تبیین ارزشهای ایران اسلامی، با همکاری دو جانبه حوزه و دانشگاه، امکان پذیر است.

خسروپناه همچنین از امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، جشنواره دمنوش و نوشیدنی بر پایه گیاهان دارویی (بومی) محلی گناباد و نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان مدارس سما واحد گناباد بازدید کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1164183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =