کنکور و آزمون| امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری فوق تخصصی/ مهلت ثبت‌نام آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج امروز پایان می‌یابد

مهلت ثبت‌نام در چهلمین آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام در چهلمین آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسد. داوطلبان واجد شرایط در چهلمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی می توانند تا امروز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (آزاد، بومی و یا رزمنده) صرفاً یکی از رشته های فوق تخصصی را انتخاب و بر اساس مفاد راهنما ثبت‌نام کنند.

آزمون کتبی چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آزمون مرحله کتبی: با تاکید بر منابع آزمون اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir جهت کلیه رشته های فوق تخصصی که دارای رفرانس مشابه هستند (با توجه به رشته پیش نیاز در هر گروه آموزشی) صرفاً یک دفترچه سئوال به تفکیک گروه های آموزشی تهیه و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

آزمون شفاهی براساس جدول زمانبندی که در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه ارائه می شود، برگزار خواهد شد.

ردیف رشته فوق تخصصی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پذیرنده دستیار
۱ غدد درون ریز و متابولیسم اصفهان، اهواز، ایران، تبریز، تهران، زنجان، شهیدبهشتی، شیراز، کرمان، مشهد، یزد، قزوین
۲ روماتولوژی اصفهان، اهواز، ایران، بقیه الله، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، کرمان، مشهد، یزد، قزوین
۳ گوارش و کبد بالغین اصفهان، اهواز، ایران، بابل، بقیه الله، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، گیلان، مازندران، مشهد، قم
۴ ریه اصفهان، اهواز، ایران، بقیه الله، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۵ نفرولوژی اصفهان، اهواز، ایران، بقیه الله، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۶ خون و سرطان بالغین اصفهان، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مازندران، مشهد
۷ بیماری های عفونی و گرمسیری ---
۸ بیماری های قلب و عروق اصفهان، ایران، تبریز، تهران، شیراز، مشهد
۹ مراقبت های ویژه پزشکی اصفهان، اهواز، ایران، بابل، بقیه الله، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، گیلان، مازندران، مشهد
۱۰ قلب کودکان اصفهان، ایران، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۱۱ طب نوزادی و پیرامون تولد اصفهان، اهواز، ایران، بابل، تبریز، تهران، زنجان، شهیدبهشتی، شیراز، کرمان، مشهد، یزد، همدان
۱۲ خون و سرطان کودکان اهواز، ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز
۱۳ کلیه کودکان اهواز، ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، کرمانشاه، مشهد
۱۴ گوارش کودکان اصفهان، اهواز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد، زاهدان
۱۵ عفونی کودکان ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۱۶ غدد دورن ریز و متابولیسم کودکان اصفهان، ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۱۷ مغز و اعصاب کودکان اصفهان، اهواز، ایران، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۱۸ روماتولوژی کودکان تهران، شهیدبهشتی
۱۹ ریه کودکان تبریز، تهران، شهیدبهشتی
۲۰ آلرژی و ایمونولوژی بالینی ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۲۱ روانپزشک کودک و نوجوان اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، مشهد
۲۲ جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی اصفهان، اهواز، ایران، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۲۳ جراحی توراکس اصفهان، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، مشهد
۲۴ جراحی کودکان اصفهان، اهواز، ایران، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، مشهد
۲۵ جراحی قلب و عروق اصفهان، ایران، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، کرمانشاه، مشهد
۲۶ جراحی عروق اصفهان، اهواز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، گیلان، مازندران، مشهد

 پذیرش در رشته های مغز و اعصاب کودکان اهواز، جراحی عروق اصفهان و گوارش کودکان زاهدان به شرط تایید شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام خواهد شد.

دفترچه سوالات آزمون رفع شبهه برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ منتشر شد

آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به آزمون رفع شبهه معروف شده است در ۴ آذرماه ۱۴۰۱ برای داوطلبانی که طبق نظر مرجع رسیدگی کننده به تخلفات آزمون، موظف به شرکت در آزمون بودند برگزار شده است.

دفترچه سوالات آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در اینجا از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

این دفترچه ها برای گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شامل دفترچه ریاضیات و فیزیک، برای گروه آزمایشی علوم تجربی شامل دفترچه های زبان عربی، ریاضی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، فیزیک و شیمی، برای گروه آزمایشی گروه انسانی شامل دفترچه های زبان عربی اختصاصی، زبان انگلیسی و ریاضی به همراه کلید آزمون منتشر شده است.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج

مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از ۲۰۱۹ ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسد.

ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از ۲۰۱۹ از چهارشنبه ۲۳ آذرماه آغاز شده است و داوطلبان واجد شرایط تا ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ فرصت دارند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه‌های داخل ویژه ورودی‌های تا پیش از اول ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی ماه ۱۳۹۷) روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دانشجویان متقاضی انتقال موظفند درخواست خود را همراه با مدارک مورد نیاز (طبق آئین نامه انتقال) که در سامانه میخک وزارت امور خارجه تأیید شده است، در سامانه انتقال دانشجویان خارج به داخل ثبت و بارگذاری کنند.

فرصت ثبت‌نام در آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی تمدید شد

هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی) از کشور ۱۵ دی ماه برگزار می شود.

ثبت نام این آزمون از چهارشنبه ۲۳ آذر آغاز شده است و با توجه به اینکه فرصت ثبت نام امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به پایان می رسید، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد فرصت ثبت نام در این آزمون تا شنبه ۳ دی ماه تمدید شده است.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی مجاز به شرکت در آزمون اعلام شوند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و سپس به ترتیب به پیوندهای «دندانپزشکی»، «آزمون ملی»، «ارسال مدارک و ثبت نام» مراجعه کنند.

داوطلبان با پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۴۵۰ هزار تومان) و ارسال مدارک، فرم ثبت نام را تکمیل و در نهایت کد رهگیری دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

فرآیند آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

فرآیند آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ (یک و نیم بعد از ظهر) پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده وقبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =