دیدار استقلال - مس رفسنجان| آبی‌پوشان موقتاً راهی صدر جدول لیگ برتر شدند

بازی تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان با تساوی صفر-صفر به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان از ساعت 15 امروز (جمعه) در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی صفر-صفر به پایان رسید و استقلال تنها یک امتیاز از مس رفسنجان گرفت و موقتاً راهی صدر جدول لیگ برتر شد.

استقلال ظرف شش هفته گذشته به‌صورت یک در میان به تساوی و پیروزی دست یافته و این تساوی به منزله ادامه این روند بود. آبی‌پوشان 27 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند، اما در صورتی که هر نتیجه‌ای در دیدار فردای گل‌گهر سیرجان - پرسپولیس رقم بخورد، آبی‌ها صدر جدول را از دست خواهند داد. مس رفسنجان هم که تاکنون تنها چهار گل خورده، توانست دروازه خود را برای دیدار دیگری بسته نگه دارد و با 19 امتیاز، موقتاً در رده پنجم قرار گرفت.

بخشی از حواشی این بازی و لحظات حساس در زیر آمده است:

ساپینتو: نمی‌خواهیم ۳ امتیاز بازی فردا را از دست بدهیم

لحظات حساس:

دقیقه ۵: قایدی پشت محوطه جریمه توپ را به سمت چپ جایی که شهباززاده حضور داشت فرستاد و این بازیکن با نفوذ به داخل محوطه جریمه پاس رو به عقب خود را ارسال کرد اما سلیمان‌زاده مانع گلزنی آبی‌پوشان شد و توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۴: مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه با ارسالی دقیق توپ را به حوالی نقطه پنالتی فرستاد اما ضربه سر زبیر با اختلاف از کنار دروازه مس بیرون رفت.
دقیقه ۲۳: محسن آذرباد توانست با نفوذ خود و عبور از مرادمند در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد اما ضربه آرام این بازیکن از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.
دقیقه ۳۰: شیمبا پس از جا گذاشتن یزدانی و سیلوا وارد محوطه جریمه استقلال شد و با یک پاس رو به عقب توپ را با فراز امامعلی رساند اما ضربه بیرون پای فراز به تور کمار دروازه حسینی اصابت کرد.
دقیقه ۳۵: دامی زیبای شهباززاده، باعث شد قایدی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه آرام او را نوشی صوفیانی دفع کرد ولی توپ بازگشتی باز هم به خود قایدی رسید و او با یک پاس رو به بیرون توپ را به سجاد سپرد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع برزیلی مس به کرنر رفت.
دقیقه ۴۴: شوت فراز امامعلی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.
دقیقه ۱+۴۵: پاس عرضی سلمانی از سمت چپ محوطه جریمه به زبیر رسید اما ضربه این بازیکن آرام بود و توپ به راحتی در اختیار نوشی صوفیانی قرار گرفت.


نیمه اول بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

حواشی بازی

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در حالی ترکیب تیمش را اعلام کرد که سیاوش یزدانی در ترکیب قرار نداشت. این بازیکن هفته گذشته در دیدار برابر صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت، اما این هفته ساپینتو او را روی نیمکت قرار داد.

* یزدانی در شرایطی به همراه بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شد که با لبخندی معنادار ترجیح داد تمرین نکند و در گوشه‌ای نظاره‌گر باشد.

* عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از مدت‌ها در لیست 18 نفره این تیم قرار گرفت.

* آرش رضاوند بازیکن مصدوم آبی‌پوشان با لباس شخصی در ورزشگاه حضور دارد.

* حامد لک دروازه‌بان مس که به گفته محمد ربیعی مصدوم شده بود، در زمان گرم کردن حضور نداشت، ولی نامش در بین نیمکت‌نشینان مس دیده می‌شود.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شد و پزشکان به مداوای او پرداختند.

* سیلوا و آذرباد در دقیقه ۳۳ پس از برخورد با یکدیگر دچار درگیری جزئی شدند اما با حضور به موقع داور، قائله ختم به خیر شد.
* در نیمه نخست ضربه شهباززاده درون محوطه جریمه پس از برخورد به دست جفرسون به کرنر رفت و در حالی که بازیکنان استقلال همگی اعتقاد به پنالتی داشتند اما عرب براقی نقطه کرنر را نشان داد و موجب اعتراض بازیکنان استقلال شد
* در پایان نیمه نخست بین نیمکت دو تیم درگیری پیش آمد و کادر فنی دو تیم در حال خروج از زمین با یکدیگر درگیر شدند که غلامپور و دستیار ربیعی در راس این درگیری قرار داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =