پایان غم‌انگیر رونالدو رقم خورد

کارشناسان فوتبال انگلیس به پیوستن کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله به النصر عربستان واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گری نویل مدافع پیشین منچستریونایتد که به عنوان کارشناس در برنامه «فرایدی نایت فوتبال» شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» حضور داشت، در واکنش به پیوستن کریستیانو رونالدوی 37 ساله به النصر عربستان گفت: بدیهی است که ما از این به بعد خیلی کمتر کریستیانو را خواهیم دید. این چند چیز را به ما می‌گوید، یکی اینکه عربستان چقدر در مورد فوتبال جدی است. آنها کنار نمی‌روند. آنها 350 میلیون پوند روی یک بازیکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آنها برای تقویت لیگ خود تلاش می‌کنند.

کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان پیوست

وی افزود: در مورد کریستیانو رونالدو اما احساس می‌کردم که او می‌خواهد حداقل تا پایان این فصل در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا بماند و گل‌های بیشتری بزند. به طور بالقوه او می‌توانست یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان برای خود پیدا کند. این به من می‌گوید که این پیشنهاد خیره‌کننده است. شاید باشگاهی که در اروپا کریس را می‌خواست، در نهایت سراغ او نیامد و تنها گزینه برای رونالدو رفتن بود.

نویل تصریح کرد: عنصر غم و اندوه، از این نظر که احتمالاً آخرین بازی رونالدو را در بالاترین سطح فوتبال دیدیم. فکر می‌کنم اگر هر دو طرف (رونالدو و باشگاه منچستریونایتد) به طور متفاوتی مسائل را مدیریت می‌کردند، می‌توانستیم کریس را در اولدترافورد ببینیم. این پرونده باید قبل از جام جهانی بسته می‌شد. در نهایت این یک امر اجتناب‌ناپذیر بود.

جیمی کرگر اسطوره فوتبال لیورپول هم که در این برنامه به عنوان کارشناس حضور داشت، در واکنش به ملحق شدن برنده پنج توپ طلا به النصر اظهار داشت: از جهاتی این پایان غم‌انگیزی برای رونالدو است. مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان جهان هستند، رونالدو در مصاحبه‌ای که با پیر مورگان داشت (مصاحبه‌ای که منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را زیر سؤال برد) به دوران حرفه‌ای‌اش پایان داد، اما در مقابل مسی قهرمان جام جهانی شد. این بهترین راه برای رفتن نیست.

این فوق‌ستاره پرتغالی بین سال‌های 2009 تا 2018 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در 438 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار 450 گل‌زده و 131 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست. او در ادامه راهی یوونتوس شد و پس از سه سال حضور در این تیم و با ثبت 101 گل‌زده در 134 بازی، بعد از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 18 ماهی که در این تیم حضور داشت، در 54 بازی 27 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =