مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار جبهه مقاومت برگزار شد

مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی، با حضور همرزم شهید در جبهه‌های مقاومت عراق و سوریه، در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت نهم دی ماه، روز بصیرت، و در آستانه فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی با موضوع روشنگری و تبیین دهه مکتب مقاومت، با سخنرانی سرهنگ قاسمپور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

قاسمپور با برشمردن پیام‌های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: نکته بصیرتی زندگی ایشان این است که برای دفاع از امام، از تمام زندگی خود هزینه کرده است، ولی برخی از خواصی که همراه پیامبر بودند، برای دستیابی به مسائل دنیوی، با سوء استفاده از جهل عوام، آنان را همراه خود کردند و مردم را از بهره مندی فیوضات و فضائل اخلاقی و رفتاری حضرت علی (ع) محروم کردند.

همرزم و همسنگر شهید سلیمانی، خصوصیاتی همچون بصیرت، شجاعت، دینداری و دشمن شناسی را از ویژ گی‌های رهبری جامعه دانست و گفت: اگر امام و مقتدای جامعه‌ این ویژگی‌ها را داشته باشد و در کنار این امام، نیروها و افرادی حضور داشته باشند که در راه رسیدن به آرمان‌های امام ایثارکنند، این جامعه به سوی سعادت و کمال حرکت خواهد کرد.

قاسمپور، سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را که در مسیر رسیدن به آرمان‌های امام از همه هستی خود گذشت را الگوی مناسبی برای جامعه امروز دانست و به بیان برخی از خصوصیات اخلاقی، رفتاری و مدیریتی این شهید والامقام پرداخت.

این مراسم به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان؛ در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) و با حضور مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار و با قرائت زیارت عاشورا، آیین گلاب شوئی و نثارگل به مرقد مطهر سه شهید گمنام آرمیده در خاک این واحد دانشگاهی همراه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =