کنکور و آزمون| مهلت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی تمدید شد

مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با توجه به مهلت تمدید شده، امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه به پایان می‌رسد.

کنکور و آزمون| کارنامه آزمون زبان وزارت بهداشت امروز منتشر می‌شود

پیش از تمدید فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته، داوطلبان تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۰ دی ماه فرصت داشتند، در این مرحله نام‌نویسی کنند. فرآیند ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی از روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه آغاز شد. 

پذیرش برای ظرفیت‌های خالی  رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) است. بنابراین داوطلبان باید برای ثبت معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند؛ هرگونه مغایرت معدل‌ کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل اعلام شده توسط داوطلب منجر به لغو قبولی می‌شود.

مهلت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی تمدید شد

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱) منتشر شد.

داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله اقدام نکرده اند می توانند با توجه به رشته های جدید و اصلاحات دفترچه تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

کد خبر 5671306

انتهای پیام/

کد خبر: 1165862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =