تلاش سعودی‌ها برای جذب ستاره‌های تیم‌های اروپایی/ بعد از رونالدو چه کسی راهی عربستان می‌شود؟

رسانه مصری از تلاش سعودی‌ها برای جذب ستاره‌های تیم‌های اروپایی خبر داد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، پس از اینکه تیم النصر عربستان «کریستیانو رونالدو» را با مبلغ هنگفت ۲۰۰ میلیون یورویی به خدمت گرفت، یک رسانه مصری از تلاش باشگاه‌های دیگر این کشور برای جذب ستاره‌های فوتبال که در تیم‌های اروپایی حضور دارند، خبر داد.

زمان حضور رونالدو در عربستان اعلام شد

«صدی البلد» نوشته سران باشگاه النصر پس از رونالدو به سراغ «لوکا مودریچ» ستاره ۳۷ ساله خط میانی تیم رئال مادرید و کرواسی رفتند اما مودریچ پیشنهاد سعودی‌ها را رد کرده و گفته قصد دارد در جمع کهکشانی‌ها بماند.

این رسانه مصری همچنین به نقل از منابع خبری گزارش داده مذاکرات برای انتقال «انگولو کانته» هافبک دفاعی ۳۱ ساله فرانسوی تیم چلسی به تیم النصر در مراحل پایانی قرار دارد. کانته قرارداش با آبی‌های لندن در پایان فصل به پایان می‌رسد و اخیراً با مصدومیت‌های پی در پی دست و پنجه نرم کرده است.

صدی البلد نوشته باشگاه «الفیحا» عربستان هم برای جذب «مسعود اوزیل» هافبک ۳۴ آلمانی که هم‌اکنون در تیم «استانبول باشاک‌شهیر» توپ می‌زند دست به کار شده است و ممکن است ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال هم بزودی راهی عربستان شود.

وبگاه مصری همچنین به نقل از رسانه‌های سعودی مدعی شده هفت ستاره دنیای فوتبال که قراردادهای آن‌ها با تیم‌های باشگاهی خود در حال تمام‌شدن است هم ممکن است پس از رونالدو به تیم‌های عربستانی بپیوندند.

رسانه‌های محلی گفته‌اند تیم‌های سعودی ممکن است برای جذب ستاره‌هایی نظیر مسی، سرخیو راموس، ادن هازارد، سرخیو بوسکتس، آنتوان گریزمان، کوین دی‌بروینه و آنخل دی‌ماریا دست به کار شوند.

پایان پیام/

کد خبر: 1165980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =