قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، روشن است که واحد های ساخته شده در مناطق مرکزی پایتخت مثل فاطمی، بلوار کشاورز، جهاد، میدان انقلاب و... از قیمت‌های نسبتا بالایی برخوردار باشند. همچنین افراد با بودجه های محدود اغلب به دنبال خانه‌هایی قدیمی‌ساز هستند. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای قدیمی‌ساز مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز غرب تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله فاطمی را دارید، میتوانید آپارتمانی ۳۰ ساله با متراژ ۱۵۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین اگر واحدی ارزان قیمت‌تر را برای خرید در نظر دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۴۰ متری با سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در محله میدان‌ولیعصر با متراژ ۳۰ متر درحالی که بیش از ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته است و این آپارتمان تک خوابه است، ارزشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در محله سهروردی با متراژ ۱۷۰ متر و ۳ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۴۲ متر و ۳ اتاق خواب، با توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

ارزش واحد آپارتمانی ۷۶ متری در محله امیرآباد با توجه به اینکه این واحد ۲ خوابه باشد و سنی حدود ۳۰ سال داشته باشد مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در محله یوسف‌آباد با متراژ ۱۰۳ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه ای بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین بودجه لازم برای خرید آپارتمانی ۲۷۰ متری در همین محله با سنی معادل ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =