هیچ تیمی رونالدو را نخواست

باشگاه‌های بزرگ اروپایی به پیشنهاد مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی برای جذب او دست رد زدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خبرهای جدید حکایت از آن دارند که باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیش از پیوستن «کریستیانو رونالدو» به تیم النصر عربستان، به پیشنهاد «ژرژ  مندز» مدیر برنامه‌های او پاسخ منفی داده بودند.

رونالدو خطاب به النصر: په‌په را هم بخرید

وبگاه آمریکایی «اتلتیک» نوشت: مندز چندین بار با سران باشگاه رئال مادرید تماس گرفت تا آن‌ها را راضی به حضور دوباره رونالدو در سانتیاگو برنابئو کند اما کهکشانی‌ها تماس‌های مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی را نادیده گرفتند.

البته گفته شده این تماس‌ها در تابستان و نه در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی برقرار شده بود. در آن زمان رونالدو تصمیم خود برای خروج از منچستریونایتد را گرفته بود چراکه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت اما هیچ باشگاهی برای جذب او پا پیش نگذاشت.

مندز با بایرن مونیخ و چلسی نیز برای جذب رونالدو حتی با مبلغ دستمزد پائین‌تر از منچستریونایتد تماس گرفت اما آن‌ها هم جواب رد به دوست قدیمی رونالدو دادند.

پیشتر نیز خبرهایی از رابطه شکرآب رونالدو با مندز که برای سال‌های طولانی مدیر برنامه‌های او بود و بازگشت CR7 به اولدترافورد در سال ۲۰۲۱ را راست و ریس کرد، منتشر شده بود. کار انتقال رونالدو به النصر نیز بر عهده «رویکاردو رگوفه» و نه مندز بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1167212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =