بهره‌برداری از بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دهه فجر

بذرپاش بر تسهیل گری برای خانه دار کردن اقشار متوسط و کم درآمد تاکید کرد و گفت: بخشی از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی مسکن در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال بخشی از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی مسکن بهره‌برداری می‌شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی در این دوره در تلاش است تا با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی و نهادهای انقلابی و حقوقی برای تامین مسکن کارکنان خدوم و مردمی که فاقد مسکن هستند قدم بردارد.

متوسط واریزی هر متقاضی نهضت ملی مسکن مشخص شد

او افزود: در دهه فجر بخشی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن که تکمیل شده اند بهره‌برداری خواهند شد.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، بذرپاش در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان قوه قضائیه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به امضا رسید و در تلاش هستیم تا ۵۵ هزار واحد در همکاری با قوه قضائیه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بانک‌های پارسیان و کارآفرین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن احداث شود.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی و دیگر اعضای دولت، وظیفه تسهیل‌گری و کمک به آسان‌سازی مسکن دار شدن اقشار مختلف جامعه را که فاقد مسکن هستند برعهده دارند و در تحقق این مهم از همه امکانات خود استفاده خواهیم کرد.

بذرپاش تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در مناطقی که زمین دارد در تامین اراضی و در مناطقی که زمین ندارد از طریق مشارکتی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک خواهد کرد.

وی گفت: از قوه قضائیه و سایر نهادها می‌خواهیم که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مازاد خود را به تولید مسکن تخصیص بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =