درخشان: پرسپولیس خوب بود اما فولاد با چنگ و دندان دفاع کرد / نبود اقتدار و تمرکز در داور

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی قرمزها با فولاد گفت: پرسپولیس از داور آسیب دید اما با این حال نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: فولاد بازی خوبی کرد و توانست به گل برسد اما پرسپولیس بعد از گل خورده، فشارهای زیادی بر دروازه حریف ایجاد کرد و موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

وی با ذکر این نکته که حواشی زیاد بازی مانع از جذابیت زیاد آن شده بود، افزود: رقابت پرسپولیس و فولاد می‌توانست جذاب‌تر باشد اما دو تیم با دامنه زدن به حواشی، کیفیت بازی را کم کردند. فولاد بعد از گلی که به ثمر رساند با چنگ و دندان دفاع کرد و ایرادی هم نمی‌توان به سبک بازیش گرفت اما در کل پرسپولیس بهتر از فولاد، فوتبال بازی کرد.

کار سخت پرسپولیس مقابل فولاد / سرخ‌پوشان به‌خوبی توانستند از موانع عبور کنند

درخشان درباره داوری موعود بنیادی‌فر، بیان کرد: داور در بازی اقتدار لازم را نداشت؛ نبود اقتدار و قاطعیت در تصمیمات به حواشی بازی دامنه می‌زند؛ در خصوص صحنه مشکوکی که بر دیاباته اتفاق افتاد، باید بگویم که من آن‌ را پنالتی دیدم اما قضاوت را به عهده کارشناسان داوری می‌گذارم.

پیشکسوت پرسپولیس  با انتقاد از مربی دو تیم، گفت: این خوب نیست که بعد از بازی مربی، صحبت‌های تند و حاشیه سازی انجام دهد؛ انتضارات از مربی‌های باکیفیت ایرانی بالاست؛ چرا دائم بدنبال حواشی هستیم؟ رفتار حرفه ای‌ و با احترام کادر فنی، به بازیکنان سرایت می‌کند و درنتیجه ما یک فوتبال حرفه‌ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر تماشاگرها در ورزشگاه بودند، جنجال‌ها چند برابر می‌شد؛ مربی‌ها و کادر فنی باید خودشان را بیش‌تر از این‌ها کنترل کنند زیرا که رفتار آن ها هم بر تماشگرها و هم بر سایر اعضای باشگاه تاثیر می‌گذارد.

درخشان در انتها اظهار کرد: پرسپولیس با شکایت از داور بدنبال التیام بخشیدن ضربه‌ایست که از داور خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =