سهمیه ارز ۵ هزار یورویی را چگونه می‌توان دریافت کرد؟

عرضه ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در پنج بانک ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای که هفته گذشته منتشر شد اعلام کرد که از روز شنبه ۸ بهمن علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰ یورو اقدام خواهند کرد.

شرایط خرید ۵۰۰۰ یورو از صرافی‌ها اعلام شد

از دیروز و با شروع هفته، پنج بانک ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات اسامی شعب منتخب خود را در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به‌صورت اسکناس در سرفصل «تأمین نیازهای ضروری (کد ۵۶)»، با شرایط اعلامی بانک مرکزی اعلام کردند.

بر این اساس متقاضیان خرید ارز تا سقف پنج هزار یورو از دیروز امکان یافتند با مراجعه به شعب منتخب این پنج بانک و با ارائه کارت ملی اشخاص حقیقی‌/کارت بازرگانی اشخاص حقوقی و کارت ملی نماینده اشخاص حقوقی نسبت به دریافت سهمیه ارزی مذکور اقدام کنند.

برای دریافت لیست شعب منتخب پنج بانک (ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات) جهت دریافت سهمیه ۵ هزار یورویی، می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. لازم به ذکر است شناسایی مشتری باید حسب ضوابط ابلاغی این بانک صورت پذیرد و علاوه بر ضوابط مذکور، فروش ارز صرفاً از طریق پرداخت معادل ریالی با کارت بانکی یا از طریق حساب بانکی به نام متقاضی و استعلام شماره تلفن همراه به نام متقاضی از سامانه شاهکار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =