حمله تند اسطوره یوونتوس به پوگبا

اسطوره باشگاه یوونتوس از ستاره فرانسوی و همچنین سران این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که «پل پوگبا» ستاره خط میانی تیم یوونتوس پس از حضور ناموفق در منچستریونایتد، دوباره به تورین بازگشته اما به دلیلی مصدومیت، حتی یک دقیقه هم در این فصل برای تیمش به میدان نرفته است. 

«مارکو تاردلی» اسطوره فوتبال ایتالیا درباره این موضوع گفت: پوگبا از ماه آوریل و وقتی در منچستریونایتد بود، بازی نکرده و حالا به مشکل ما تبدیل شده است. در حالی که هم تیمی‌هایش با مشکلات زیادی مبارزه می‌کنند، او به اسکی می‌رود و درخواست باشگاه برای عمل جراحی را رد می‌کند. این وضعیت نشان می‌دهد یووه مسیر روشنی ندارد.

جدایی ستاره آمریکایی از یوونتوس

پوگبا ۲۹ ساله از ناحیه مینیسک دچار مصدومیت شده و در جدیدترین خبر، «ماسیمیلیانو آلگری» گفته احتمالاً او طی ۲۰ روز آینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه می‌شود. هافبک فرانسوی هفته‌ای حدود ۲۰۰ هزار یورو دستمزد می‌گیرد.

غیبت مهره تأثیرگذاری چون پوگبا در ترکیب یوونتوس در حالی به وقوع پیوسته که شاگردان الگری پس از کسر ۱۵ امتیاز، به تلاشی چند برابر برای بازگشت به جمع منطقه لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارند. آن‌ها اکنون و پس از دو پیروزی پیاپی، ۲۹ امتیازی و در رده نهم هستند و تا رده چهارم ۱۲ امتیاز فاصله دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =