تمجید ستاره سابق اینتر از طارمی

مدافع افسانه‌ای سابق اینتر معتقد است اینتر باید هر طور شده مهاجم پورتو را مهار کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت کوریره، در شب آخر از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اینتر در خانه به دیدار پورتو می‌رود.

جوزپه برگومی، مدافع سابق اینتر، که یکی از محبوب‌ترین و بهترین مدافعان تاریخ این تیم ایتالیایی است درباره جدال دو تیم که در ورزشگاه جوزپه مه‌ آتزای شهر میلان برگزار خواهد شد، گفت: اینتر بازی خیلی مهمی در خانه مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دارد و باید از این دیدار به بهترین شکل ممکن استفاده کند. نباید فرصت میزبانی را از دست بدهیم و باید تمام تلاشمان را بکنیم گل نخوریم و بتوانیم حتما برنده شویم.

اینتر در انتظار پورتو و طارمی

یکی از ستاره‌های تیم پرتغالی مهدی طارمی است که از سال ۲۰۲۰ از ریوآوه به پورتو آمد و زیر نظر سرخیو کونسیسائو تبدیل به مهاجم گلزن و محوری شده است. این ملی‌پوش ایرانی نه تنها یک گلزن باهوش است که با پاس‌ها و حرکات خود در یک‌سوم دفاعی حریف کار را برای تیم مقابل سخت می‌کند.

برگومی درباره پورتو گفت: آنها تیمی هستند که می‌توانند با سیستم ۴-۴-۲ یا ۴-۳-۳ بازی کنند اما به‌شدت به طارمی وابسته‌اند. طارمی بازیکنی است که بیشترین موقعیت‌ها را در لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کرده است. اینتر باید این شجاعت را داشته باشد که بازی آنها را خراب کند و نگذارد طارمی بازی همیشگی خود را بکند. طارمی بازیکنی است که مدافعان اینتر باید هر طور شده متوقفش کنند.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: اینتر برای بردن بازی‌ها باید بازیکنان زیادی را در خط حمله به کار گیرد. نباید انتظار داشته باشیم به سادگی گل بزنیم. احتمالا بازی نزدیک و سختی خواهد شد ولی باید هجومی باشیم. در مورد اینکه در ابتدا چه کسی باید در خط حمله به میدان برود، می‌توانم بگویم که نظر من حضور لائوتارو در زمین است. ژکو در حال حاضر شرایط خوبی دارد و اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کرده است اما اینتر همچنان به لوکاکوی واقعی نیاز دارد که در کنار لائوتارو موقعیت گلزنی ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =