پرسپولیس نباید نفت مسجد سلیمان را دست کم بگیرد / مناسب نبودن دیاباته برای ترکیب قرمزها

پیشکسوت پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس باید با دو مهاجم به مصاف نفتی‌ها برود؛ محمد عمری و آل کثیر در خط حمله خوب کار می‌کنند.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در آستانه بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان، گفت: بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر از شرایط روحی خوبی برخوردارند، آنها در بازی قبلی تیم خوب سپاهان را مغلوب کردند؛ داشتن روحیه خوب، بحث مهمی است که قرمزها از آن برخوردار هستند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان را نباید دست کم گرفت، عنوان کرد: پرسپولیس باید با دو مهاجم به مصاف نفتی‌ها برود؛ اگر با دو مهاجم بازی کند موفقیتش تضمینی است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نفت مسجد سلیمان تیم آخر جدول است ولی این توانایی را دارد تا در بازی‌های مهم تیم حریف را به سختی بیندازد. 

عربشاهی درباره وضعیت برخی از بازیکنان پرسپولیس، گفت: محمد عمری و عیسی آل کثیر در خط حمله خوب کار می‌کنند ولی شیخ دیاباته را برای ترکیب پرسپولیس مناسب نمی‌دانم!

وی با اشاره به اینکه شاگردان گل‌محمدی باید حملات را از همان ابتدا آغاز کنند، اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان بدنبال این است که خودی نشان دهد و پرسپولیس باید از ابتدا با تحت فشار قرار دادن این تیم نگذارد نفت به هدفش برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =