توضیحات قلعه‌نویی درباره درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بحث درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در اردوی تیم ملی را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی با حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و ملوان انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: یکی از وظایف‌مان نظارت و رصد بازی‌های لیگ است. فردا به تبریز می‌روم چون یکی از بازی‌های حساس لیگ بین تراکتور و سپاهان برگزار می‌شود.

قلعه‌نویی از درون خانواده ایران، سرمربی شد / دادن اختیارات لازم به کادر فنی تیم‌ملی

وی در مورد توجه کادرفنی تیم ملی به لیگ و احتمال دعوت نفرات جدید تصریح کرد: هر کسی شایسته و لایق باشد می‌تواند لباس تیم ملی را بپوشد. هر اردو شرایط خودش را دارد و اینطور نیست هر کسی در اردوی قبلی دعوت شده بود در اردوی بعدی حضور داشته باشد. براساس عملکرد بازیکنان، آنها را دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در رابطه با رضایت بازیکنان از نظم و انضباط حاکم در اردوی تیم ملی گفت: این برنامه را از سال 82 آوردیم و در سال 2006 هم بود. این برنامه توضیح کوچکی دارد. در باشگاه‌ها پیش از فصل برنامه 6 هفته را می‌دادیم و بر اساس ادامه مسابقات، برنامه‌های بعدی را ارائه می‌کردیم. اردوهای تیم ملی نیز همین شرایط را دارد و بدون برنامه، نظم و انضباط، اصول کاری پیش نمی‌رود.

قلعه‌نویی در خصوص به بازگشت رحمان رضایی به کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد: توکل به خدا، این موضوع حل می‌شود.

وی در مورد به اظهارنظر مهدی تاج درباره مدت قرارداد او پاسخی نداد و از خبرنگاران خواست که اجازه دهد بازی را تماشا کند.

سرمربی تیم ملی در واکنش به درخواست سردار آزمون برای داشتن اتاق خصوصی در اردوی تیم ملی گفت: خدا وکیلی این حرف‌ها نبود. سردار بازیکن خود من بوده و بچه خوبی است. او پس از بازی تیم ملی مقابل روسیه تماس گرفت و 10 دقیقه با هم صحبت کردیم و اصلاً این مسائل نبود. وظیفه‌مان این است که مردم خوشحال شوند. شما (خبرنگاران) این جایگاه مقدس را دارید ما هم در این جایگاه هستیم و وظیفه داریم مردم را خوشحال کنیم. قبل از اینکه سردار بازیکن من باشد، با پدرش آقا خلیل دوست بودم. نظم و چارچوبی داریم و اگر یک دقیقه در این کار باشیم، بر اساس آن جلو می‌رویم. شاید در گذشته اتاق تکی داشته باشد که این را نمی‌دانم ولی الان این بحث نبود.

قلعه‌نویی با این سؤال روبه‌رو شد که تکلیف دستیار خارجی او در تیم ملی به کجا رسید، تصریح کرد: کمک نیستند، همکار هستند. دنبال آوردن همکاری هستیم که ترجیحاً فوتبال آسیا را بشناسد. دپارتمان بین‌الملل فدراسیون پیگیر انجام کارهاست.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره حضور تیم ملی در مسابقات کافا خاطرنشان کرد: دو روز پیش جلسه‌ای در این رابطه برگزار کردیم ولی هنوز مشخص نیست تاجیکستان شرکت می‌کند یا ازبکستان. نباید فیفادی را از دست بدهیم و این مسابقات نیز می‌تواند بازی‌های خوبی برای تیم ملی باشد اما هنوز برنامه اصلی را نداده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =