فاینورد در انتظار درخشش جهانبخش مقابل شاگردان آقای خاص

بعد از جام جهانی و بازگشت به هلند، علیرضا جهانبخش به یکی از بازیکنان کلیدی فاینورد تبدیل شد و توانست بازی‌های درخشانی در ترکیب این تیم انجام بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از لیگ اروپا تا لیگ هلند و همچنین جام حذفی، علیرضا در تمام رقابت‌ها درخشید و جایگاه خود را در ترکیب اصلی فاینورد پس گرفت. این تیم هم با اختلاف 8 امتیازی با رقبایی قدرتمند مثل آژاکس و پی‌اس‌وی آیندهوون امید اصلی قهرمانی در لیگ هلند محسوب می‌شود.

پیش‌بینی می‌شد ستاره ایرانی فاینورد در هفته بیست و هشتم و مقابل والویک هم در ترکیب اصلی باشد اما باشگاه هلندی لحظاتی قبل از شروع بازی اعلام کرد علیرضا جهانبخش به خاطر مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و ایگور پیکسائو جانشین وی شده و ستاره ایرانی‌اش برخلاف هفته‌های قبل شانس درخشش دوباره ندارد تا او کار را از روی نیمکت دنبال کند. جهانبخش که طی چهار مسابقه گذشته‌اش برای فاینورد فوق‌العاده کار کرده و در تمام آنها پاس گل داده و حتی یک گل هم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به ثمر رسانده بود، به خاطر مصدومیت این شانس را پیدا نکرد تا بیست و سومین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام بدهد و هفتمین پاس گل فصل خود را ثبت کند تا پیکسائو در ورود به زمین بدرخشد.

علیرضا جهانبخش دچار مصدومیت شد

فاینورد در حالی که جهانبخش را به اجبار از ترکیب خارج کرده بود، با درخشش پیکسائو و دو گل این بازیکن در نهایت به پیروزی ۵ بر یک خانگی مقابل والویک دست پیدا کرد تا ۶۷ امتیازی شود و همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند بماند. یاران جهانبخش با برتری پرگل و کسب نهمین پیروزی متوالی در لیگ اردیویسه هلند مقابل والویک، اختلاف ۸ امتیازی خود در صدر جدول با تیم‌های آژاکس و آیندهوون را حفظ کردند تا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل، شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

جهانبخش آخرین بار سه ماه قبل در هفته هجدهم لیگ اردیویسه هلند مقابل نایمخن و تیم سابق خود نیمکت‌نشینی را تجربه کرده و شانس بازی به دست نیاورده بود که مقابل والویک هم این اتفاق با یک مصدومیت و خروج اجباری از ترکیب برای او رخ داد. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پس از پایان مسابقه از عملکرد پیکسائو تمجید کرد و در خصوص جهانبخش گفت: «جهانبخش یک لحظه پای خود را بیش از حد بالا آورد و نشان داد که تردید دارد. پس از آن گفت که حالم خوب است و می‌توانم بازی کنم اما سریع گفتم فکر نمی‌کنم این کافی باشد. من تصمیم گرفتم جهانبخش بیرون بیاید چون کادر پزشکی هم شک داشت. بازیکنان ما فاصله زیادی با هم ندارند. امیدوارم علی برای بازی پنجشنبه مقابل آاس رم (در لیگ اروپا) آماده باشد. به هر حال ایگور پیکسائو هم یک بازی عالی انجام داد.»

فاینورد پنجشنبه در لیگ اروپا میزبان رم است. دیداری حساس برای دو تیم آماده که اولی در هلند صدرنشین است و دومی در ایتالیا و سری آ درخشان ظاهر شده و به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. علیرضا جهانبخش مشکلی برای بازی در این دیدار ندارد و برابر والویک هم به میدان نرفت تا آماده حضور مقابل رم شود. در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید جهانبخش برابر رم از ابتدا وارد زمین می‌شود تا فاینورد با تکیه بر توانایی‌های او از جناح راست هجومی خود خطرناک ظاهر شود و رم را با ستاره‌هایش شکست بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =