سرمربی اینتر: ۹۰ دقیقه تا تحقق رویایمان فاصله داریم

سرمربی اینتر می گوید با وجود پیروزی در بازی رفت، صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان هنوز قطعی نیست

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در کنفرانس خبری قبل از دیدار با میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

 در قرعه کشی تابستان، خوش شانس نبودیم و کمی ناامیدی وجود داشت اما فقط به بازیکنان و دستیارانم گفتم بارسلونا و بایرن مونیخ احتمالا از اینکه ما در گروهشان قرار گرفتیم خوشحال نیستند. ما تا اینجا پیش آمده ایم و می دانیم مسابقه مهمی داریم. همانطور که قبل از بازی با بنفیکا گفتم، ما همگی باید در کنار هم باشیم. در مورد هوادارانمان شکی ندارم زیرا آنها همیشه با ما بوده اند. باید ذهنیت خوبی داشته باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و این تنها راه برای کسب بهترین نتیجه از مسابقه ای مانند بازی فردا است.

مقصر اصلی باخت میلان به اینتر کیست؟

 احساس آرامش بیشتر نسبت به دربی رفت؟ من به عنوان یک مربی با هر بازی به طرز مشابه برخورد می کنم. این مسابقه یکی از مهم ترین بازی های تاریخ اینتر است و می دانیم در بازی رفت با شایستگی پیروز شده ایم، اما فقط مجبور نیستیم مسابقه فردا را مدیریت کنیم. در واقع باید به سبک همیشگی اینتر بازی کنیم زیرا می دانیم برابر تیم قدرتمندی که سال گذشته فاتح اسکودتو شد، قرار می گیریم و بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. در فوتبال مشخص نیست بازی به کدام سمت می‌رود اما لحظاتی در بازی فردا وجود دارد که همگی دفاع می کنیم و در لحظاتی نیز بازی خود را دیکته خواهیم کرد.
 وضعیت خواکین کوریا؟ در بازی قبلی درخواست تعویض داد وگرنه او را تعویض نمی‌کردم. امیدواریم مشکلش جدی نباشد و وضعیتش را برای حضور در بازی فردا ارزیابی خواهیم کرد هرچند مطمئن نیستم که او بتواند کنار ما باشد. نحوه آماده کردن لوکاکو؟ شما می دانید او قابلیت انجام چه کارهایی را دارد. من به عنوان یک مربی، لوکاکو را با اشتیاق به اینجا آوردم تا او را در فرم فعلی ببینیم. متأسفانه او و بروزوویچ مصدومیت های غیرمنتظره ای در ابتدای فصل داشتند و ما آنها را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم رنج بکشیم. در مقاطعی از فصل حتی بدون حضور آنها هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما می دانیم حتی در این شرایط لوکاکو، او ممکن است نتواند در یک هفته سه بازی متوالی انجام دهد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1181666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =