حریق انبار چسب بازار تهران به ۴۰ مغازه خسارت زد / احتمال ریزش ساختمان وجود دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام اینکه عملیات اطفای حریق انبار چسب بازار تهران همچنان ادامه دارد، گفت: ساختمان فرسوده است و ساعت‌ها در حریق سنگین بوده و یکی از احتمالاتی که باید درنظر بگیریم احتمال ریزش ساختمان است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت عملیات اطفای حریق انبار چسب در بازار تهران گفت: شرایط مانند قبل است. حجم وسایل در این انبار بسیار و راه ورودی محدود است. شاهد حبس حررات و دود شدید هستیم.

وقوع آتش‌سوزی انبار چسب در محدوده بازار تهران + فیلم

وی افزود: اگر راه خروجی باز بود حرارت و دود تخلیه می‌شد. آتش‌نشانان چند باری سعی در ایجاد خروجی‌هایی داشتند اما شدت حرارت به قدری بالا بود که بیش از چند ثانیه دوام نمی‌آوردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد: ساختمان فرسوده است و ساعت‌ها در حریق سنگین بوده و یکی از احتمالاتی که باید درنظر بگیریم احتمال ریزش ساختمان است. شب گذشته حدود ساعت ۲۳ در قسمت شرقی ساختمان، سقف زیر زمین به وسعت ۴۰ یا ۵۰ متر به طور کامل تخریب شد. تجربه آتش‌نشانان کمک کرد تا در محل مناسب استقرار داشته باشند و اگر این کار را نمی‌کردند، چندین نفر در آتش وحشتناک زیرزمین گرفتار می‌شدند.

ملکی توضیح داد: اولویت ما همزمان با خاموش کردن آتش حفظ سلامت آتش‌نشان‌ها است. به آرامی باید کار کنیم تا درجه حرارت کمتر شده و محیط زیرزمین ایمن شود تا بتوانیم وارد شویم. این عملیات خسته‌کننده و زمان‌بر خواهد بود. خسارت بالاست و حدود ۴۰ باب مغازه از ۲۰ تا ۱۰۰ درصدد دچار خسارت شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار چسب در محدود بازار سیدولی در بازار تهران ایجاد شد که عملیات اطفای حریق آن تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام /  

کد خبر: 1184469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =