کاهش قیمت مسکن به شهر جدید پرند رسید

کاهش قیمت مسکن این‌بار به شهر جدید پرند رسیده و آمارها بیانگر کاهش حدود ۳۰ درصدی قیمت در این شهر است به طوری خریداران عقب نشینی کردند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازدید میدانی از تعدادی از بنگاه‌های املاک مستقر در شهر جدید پرند و گفت‌وگو با مشاوران املاک نشان می‌دهد که قیمت آپارتمان در این شهر جدید به خصوص در یک ماه اخیر حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مسکن

بنا بر مشاهدات و آمارهای کسب شده از مشاوران املاک مستقر در پرند، قیمت آپارتمان در این شهر حداقل ۳۰۰ میلیون تومان کاهش داشته است که این میزان ریزش در پروژه‌هایی مانند مسکن مهر بیشتر بوده است.

به عنوان مثال، آپارتمان یک خوابه ۷۵ متری آماده تحویل در فاز ۶ شهر جدید پرند که تا پیش از این حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت داشته امروز به رقمی حدود یک میلیارد تومان و حتی کمتر برای فروش گذاشته شده است.

واحد ۸۵ متری در فازچهارم پرند، امروز چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ماه با یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد، این در حالی است که فروشنده تا پیش از ریزش قیمت، رقمی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را برای آن تعیین کرده بود.

به گفته یکی از مشاوران املاک با وجود ریزش قیمت اما عرضه بسیار بیشتر از تقاضا است و بازار مسکن در شهر جدید پرند، مشتری زیادی ندارد.

کد خبر: 1185466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =