حمایت کمیسیون کشاورزی از محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون کشاورزی از وزیر پیشنهادی حمایت خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رحمت الله نوروزی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس، اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون آقای نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حضور یافته و برنامه های خود را به اعضای کمیسیون ارائه کردند. کمیسیون کشاورزی نیز پس از بررسی برنامه ها، سوابق و مدارک وزیر پیشنهادی و باتوجه به تجربه و سوابق وی در سطوح مختلف وزارت جهاد کشاورزی صلاحیت وزیر پیشنهادی را تایید کردند.

یک انتصاب عجیب در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی / وزیر پیشنهادی در جریان این جابه‌جایی قرار دارد؟

وی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون کشاورزی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت آقای نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از وی حمایت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1185951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مسعود مصطفوي IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      درود بر شما راي كه انتطار كارآمدي و پاسخگوئي مطالبات بخش كشاورزي را از مدير با سابقه وزارت متبوع صد چندان خواهد كرد. و اما قدم نخست ايجاد تغييرات در سيستم مديريتي وزارتخانه از صدر تا ذيل خصوص همچنين استانهاي كشور به وِيژه ستاد وزارت ايجاد يك كار گروه تخصصي و گماردن نيرونهاي توانمند تحصيلكرد و با تجربه در راستاي ويرايش و پالايش حوزه هاي مديريتي. پيگيري در جهت افزايش حقوق و دستمزد اندك و ناچيز كاركنان نسبت به ساير دستگاه ها و تحول دگروني در بخش امور اداري ستاد وزارت تخصيص پست هاي بلا تصدي به كارمندان باسابقه و افزايش خدامات رفاهي بباز پس گيري و عودت مراكز رفاهي و ورزشي از بخش خصوصي كه بدون نظارت محول شده و دستگاه هيچ انتفاع درستي از آن ندارد عدم پرداخت معوقات نيز اختصاص زمين به كاركنان خدمتگزار بخش كشاورزي (كوزه گري كه كوزه شكسته اي) هم براي نوشيدن جرئه اي آب تا كنون نداشته و هنوز سرپناهي امن براي خانوداده خود پس از گذشت سالها با توجه به داشتن خدمات گسترده در بخش امنيت غذائي كشور ندارد ناگفته نماند كه آرامش خاطر و داشتن رفاه امكان تلاش و فعاليت بهينه را در ميان سربازان امنيت غذائي