نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، معاونان هماهنگی و برنامه ریزی و عاملان خزانه داری دانشگاه آزاد اسلامی استانها با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، معاونان هماهنگی و برنامه ریزی  و عاملان خزانه داری دانشگاه آزاد اسلامی استانها با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جویبار برگزار شد.

نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، معاونان هماهنگی و برنامه ریزی و عاملان خزانه داری دانشگاه آزاد اسلامی استانها در سه روز برگزار شد که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این نشست حضور یافت و به ارائه سخنرانی پرداخت.

این نشست تخصصی در سه پنل برگزار شد. موضوعات پنل اول شامل «امور مالی، صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری»، «امور اداری و پشتیبانی» بود.

همچنین پنل دوم با موضوعات «امور اداری و منابع انسانی»، «توانمندسازی و مهارت های کاربردی»، «تعالی، مهندسی ساختار و مطالعات آینده شناسی» و پنل سوم با موضوع خزانه داری تخصصی برگزار شد.

این پنل ها با حضور داریوش جاوید برگزار شد و در آن درخصوص مسائل مربوطه بحث ها و بررسی هایی تخصصی صورت گرفت و در نهایت تصمیمات لازم اتخاذ و مصوبات نهایی تدوین شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1186088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =