دستگیری سرشبکه اصلی پزشکان قلابی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری دندان پزشک قلابی به همراه دو همدستش که بدون مدرک معتبر پزشکی در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان زاهدان مطب درمانی دایر کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مأموران پلیس، با اشراف اطلاعاتی و فنی خود شخصی را که بدون داشتن مدرک پزشکی، در یکی از مناطق شهرستان زاهدان در امور دندانپزشکی مداخله می کرده را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

ماجرای دستگیری یک فرد مظنون در مسجد مکی زاهدان چه بود؟

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از حصول اطمینان از فعالیت غیر قانونی متهم، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام و ضمن کشف اقلام پزشکی، متهم به همراه دو همدستش که از اتباع بیگانه بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این دندان پزشک قلابی در دو محل مختلف در سطح شهر زاهدان با انجام تبلیغات محلی در امور دندان پزشکی مداخله می کرده است.

دستگیری سارقان ۲۰ میلیاردی طلا و جواهرات در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس

سردار جلیلیان در تشریح جزئیات خبر دیگری اظهار داشت: در پی سرقت  مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی شهروندی در شهرستان ایرانشهر، از همان لحظات ابتدایی وقوع سرقت، تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان حرفه ای اقدام به سرقت ۱ کیلو طلا و جواهرات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کرده و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی توسط تیم رسیدگی کننده به پرونده، سرنخ هایی از عاملان این سرقت به دست آمد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: در نهایت طراح و نفر اصلی این سرقت شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس سارق، در دو عملیات غافلگیرانه سردسته و سه همدست دیگرش در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اعتراف سارقان به سرقت طلاجات و دستگیری مالخر اموال مسروقه توسط پلیس، تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =